0 1 0 0 0 31.07.201314 sierpnia mija I termin przyjmowania zgłoszeń do Złotych SpinaczyMożna jeszcze przesyłać zgłoszenia do XI edycji konkursu Złote Spinacze, wyłaniającego najlepsze kampanie PR w Polsce. Czasu jest jednak coraz mniej. Kampanie można zgłaszać w 28 kategoriach podzielonych na 3 główne grupy.
1 1 0 0 1 30.07.2013Kampania krakowskiego Coke Live Music Festival nakręcona… w Poznaniu (wideo)W weekend 9–10 sierpnia w Krakowie odbędzie się ósmy Coke Live Music Festival. Wydarzeniu towarzyszy kampania prowadzona w telewizji, kinach i mediach społecznościowych. Spot nakręcono... w Poznaniu.
0 1 0 0 0 30.07.2013Jurorzy programu „X Factor” najbardziej dochodowi dla stacji telewizyjnych – raport Lowe MediaJurorzy programu „X Factor” przynieśli największy, spośród telewizyjnych celebrytów, zysk z reklamy. Program zarobił na reklamach 83 mln zł – wynika z analizy domu mediowego Lowe Media.
0 1 0 0 0 30.07.2013mBank z kampanią z formatami przepisaniowymiW kampanii reklamowej mBanku „Poznaj nas na nowo”, która towarzyszy uruchomieniu nowego serwisu, wykorzystano reklamę przepisaniową. Zastosowano ją w formacie wideo oraz w postaci statycznej.
1 3 0 0 0 30.07.2013Toyota Bank z kampanią skierowaną do właścicieli samochodów japońskiego producenta (audio)Do połowy sierpnia potrwa kampania promocji „600 zł za paliwo z Toyota Bank”. Skierowana do właścicieli aut marek Toyota i Lexus, prowadzona jest w radiu, Internecie i na ulicach miast (ulotki wkładane za szyby samochodów japońskiego producenta).
1 1 0 0 0 30.07.2013Woodstockowicz ze skrzynek Carlsberga stanie w pobliżu festiwalowej sceny [aktualizacja]Podczas 19. edycji festiwalu Przystanek Woodstock Carlsberg zbuduje woodstockowicza. Będzie to konstrukcja składająca się ze skrzynek, mająca blisko 20 metrów wysokości.
1 1 0 0 0 30.07.2013Fani wyskakali buty Adidasa sygnowane przez Derrica Rose’a (wideo)Adidas otworzył w Londynie pop-up store. W wydarzeniu uczestniczył Derrick Rose – amerykański koszykarz.
0 1 0 0 0 30.07.2013Branża turystyczna online – badanie Fox InsightsAż 62% osób wybierających się na wakacje unika korzystania z usług biur podróży, a ponad połowa badanych znajduje oferty za pośrednictwem narzędzi performance marketingu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie firmy Tradedoubler Insight Unit.
0 3 0 0 0 30.07.2013„Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórcze w maju – czerwcowy raport IMMW czerwcu najczęściej cytowano „Gazetą Wyborczą”, przed „Rzeczpospolitą” i tygodnikiem „Polityka”. W ścisłej czołówce znalazły się też „Wprost” i TVN24 – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.
0 1 0 0 0 30.07.2013Zwolnienia w TVN CNBC: Roman Młodkowski odchodzi ze stacjiRoman Młodkowski, dotychczasowy redaktor naczelny TVN CNBC, odchodzi ze stacji. Wypowiedzenia otrzymało też kilkanaście innych osób, m.in. Beata Chądzyńska, Radosław Wróblewski i Mikołaj Kunica. Stacja ma zmienić nazwę i logo.