0 1 0 0 0 23.07.2013BASF rozwiązuje zagadkę najcenniejszej pracy na ZiemiTrwa druga odsłona kampanii BASF, rozpoczętej 1 lipca. Plakaty z pytaniem „Jaka jest najcenniejsza praca na Ziemi?” zostały zastąpione nowymi kreacjami. Odpowiedź brzmi: „Praca rolnika – najcenniejsza praca na Ziemi. Liczy się każde ziarno”.
1 1 0 0 0 23.07.2013Fraszyńska, Bujakiewicz, Bałtroczyk i inni w miniserialu Kasztelana (wideo)Marka Kasztelan rozpoczęła w lipcu kampanię reklamową. W jej ramach oglądać można m.in. miniserial „Wrzuć na luz” z udziałem Katarzyny Bujakiewicz, Jolanty Fraszyńskiej, Pawła Królikowskiego, Rafała Rutkowskiego i Piotra Bałtroczyka.
0 3 0 0 0 23.07.2013Sharp z reklamą przepisaniową w ramach kampanii telewizorówW sześciu krajach Europy Środkowo-Wschodniej rozpoczęła się kampania on-line „Sharp Emotions”, promująca telewizory. Jej istotnym elementem jest reklama przepisaniowa.
0 1 0 0 1 23.07.2013Polacy w pierwszej trójce najczęściej kupujących w Sieci – wyniki sondażuPolacy coraz częściej kupują w Internecie – pokazał sondaż przeprowadzony przez Instytut Opinii Publicznej Infas na zlecenie Trusted Shops. Polska uplasowała się na trzecim miejscu, za Wielką Brytanią i Niemcami (jak w 2012 r.).
1 1 0 0 0 23.07.2013Proama reklamuje ubezpieczenia mieszkaniowe (wideo)Towarzystwo ubezpieczeniowe Proama rozpoczęło kampanię reklamową. Promuje ubezpieczenia mieszkaniowe oraz możliwość skorzystania z pomocy osobistego doradcy.
3 2 0 0 1 23.07.2013„Nie dość, że prawie pada, to jeszcze słońce wychodzi” – narzekanie ma promować Polskę (wideo)W Internecie trwa kampania promująca Polskę wśród zagranicznych odbiorców. Motywem przewodnim filmów reklamowych jest narzekanie, które twórcy działań uznali za naszą główną narodową cechę.
1 9 0 0 0 23.07.2013Mercedes zaprasza na koncerty do swojej Stacji (wideo)Na warszawskim Powiślu od 20 lipca działa Stacja Mercedes. Do połowy października będą tam organizowane różnorodne działania kulturalne dla mieszkańców stolicy.
1 1 0 0 0 23.07.2013Zielona Coca-Cola ze zmienioną etykietą i składemArgentyńczycy mogą kupić Coca-Colę Life. Charakterystyczna czerwona etykieta została zastąpiona zieloną naklejką. Ponadto obniżono kaloryczność napoju i wlano go do bardziej ekologicznych butelek.
1 1 0 0 0 23.07.2013Nivea Aqua Effect startuje z kinową kampanią reklamową (wideo)Marka Nivea rozpoczęła promowanie kremu Aqua Effect na ekranach 46 kin znajdujących się w ofercie Multikino Media. W ramach kampanii rozpoczętej 19 lipca prowadzone są także działania off-screen.
0 2 0 0 0 23.07.2013Miss Świata Nastolatek 2012 promuje AZ.plDostawca domen i hostingu, firma AZ.pl nawiązała współpracę z Weroniką Szmajdzińską – Miss Świata Nastolatek 2012. Została ona twarzą firmy. Rozpoczęcie współpracy jest podsumowaniem rebrandingu i unowocześniania serwisu internetowego.