0 1 0 0 0 16.07.2013Strategie obecności firm farmaceutycznych w Internecie i kanale mobilnymJak skutecznie docierać działaniami marketingowo-sprzedażowymi do odpowiednich grup klientów, wyróżniając się, budując lojalność, odpowiadając na potrzeby wymagającego prosumenta? Jak jednocześnie redukować koszty i nie pozostawać w tyle za konkurencją? O tym będzie można posłuchać podczas IV kongresu E-m@rketing & Mobile Strategies for Pharma, 6 i 7 listopada w Warszawie.
0 1 0 0 1 16.07.2013Znaczenie forów internetowych w bankowości (infografika)W ciągu ostatniego roku w Internecie pojawiło się prawie 200 tys. wypowiedzi o pięciu bankach. Takie informacje zawarto w infografice na temat znaczenia forów internetowych w bankowości, przygotowanej przez agencję 6ix WoMM & Social Media oraz SentiOne.
1 1 0 0 0 16.07.2013Kampania portalu Wakacje.pl z Małgorzatą i Wojciechem Tremiszewskimi (wideo)Portal turystyczny Wakacje.pl po raz pierwszy promuje się kampanią wideo w Internecie. Reklama z hasłem „Nie robimy kabaretu z wakacji” utrzymana jest w konwencji serialu komediowego. W spocie wystąpiła aktorska para – znany z kabaretu Limo Wojciech Tremiszewski i jego żona Małgorzata.
0 1 0 0 0 16.07.2013Polacy doceniają rolę telewizji w nauce języków obcych – badanie CBOSPonad 70 proc. Polaków docenia rolę zagranicznych kanałów telewizyjnych w nauce języków obcych – wynika z badania CBOS przeprowadzonego na zlecenie operatora satelitarnego SES Astra. Na Węgrzech, gdzie podobną ankietę przeprowadzono w zeszłym roku, taką opinię wyraziło 55 proc. badanych.
2 3 0 0 0 16.07.2013T-Mobile z kampanią wprowadzającą smartfon wyposażony w Firefox OS (wideo)T-Mobile rozpoczął kampanię wprowadzającą na rynek smartfon wyposażony w system operacyjny Mozilla. Hasło działań brzmi: „Prosty, przyjazny, zgodny z Tobą. Pierwszy smartfon z Firefox OS tylko w T-Mobile”.
2 1 0 0 0 16.07.2013Niestandardowe kampanie wizerunkowe Air France KLM (wideo)Na paryskim lotnisku odbyła się ostatnio sesja zdjęciowa zwycięzców konkursu na modelkę i modela. Pasażerowie Air France KLM mieli też okazję skosztować na pokładzie samolotu potraw znanego szefa kuchni lub wysłuchać koncertu na żywo. Marka przygotowała trzy niestandardowe kampanie wizerunkowe.
2 1 0 0 0 16.07.2013Mały Głód straszy w reklamie Danio Extra (wideo)Rozpoczęła się kampania telewizyjna „Extra weekend”, promująca nowy wariant serka Danio Extra z portfolio marki Danone. Spot telewizyjny oraz jego internetowa wersja są inspirowane zwiastunami amerykańskich horrorów z lat dziewięćdziesiątych.
1 1 0 0 1 15.07.2013Reklama NC+ wprowadza w błąd – decyzja KER (wideo)Komisja Etyki Reklamy uznała, że telewizyjna reklama pakietu NC+ wprowadza odbiorców w błąd. Nakazano wprowadzenie zmian. Skargę wniósł konsument.
0 1 0 0 0 15.07.2013UOKiK nałożył karę na Pekao Leasing za ograniczanie prawa do reklamacjiUżywane produkty także można reklamować. Niedozwolone jest ograniczanie konsumentom korzystania z tego prawa. UOKiK nałożył na spółkę Pekao Leasing z Warszawy karę w wysokości prawie 900 tys. zł za ograniczanie prawa do reklamacji sprzętu poleasingowego.
0 2 0 0 1 15.07.2013Letnie kino Biedronki„My Polacy tak mamy, że lubimy dobre kino” – to hasło pilotażowego cyklu wakacyjnych seansów filmowych organizowanych przez sieć sklepów Biedronka. Od 15 lipca do 14 sierpnia letnie kino zagości w dwudziestu często odwiedzanych w tym okresie miejscowościach w Polsce. Wszystkie seanse będą bezpłatne.