0 1 0 0 0 13.07.2013Stopa zwrotu z inwestycji w social media wynosi 3:1 – twierdzi brytyjska IABKażdy funt wydany na reklamę w social media przynosi potencjalnie ponad 3 funty zwrotu z inwestycji (ROI) – stwierdzono w badaniach IAB z Wielkiej Brytanii.
0 2 0 0 0 12.07.2013Blisko 60% osób korzysta z Internetu – badanie Net Track MillwardBrown SMG/KRCOdsetek użytkowników Internetu w Polsce wzrósł w porównaniu z poprzednim pomiarem Net Track, przeprowadzonym na początku roku. W kolejnej odsłonie badania MillwardBrown SMG/KRC wynosi on już niemal 60%.
0 5 0 0 0 12.07.2013Medialność sieci handlowych – raport IMMŚrednio 90% publikacji o popularnych dyskontach i hipermarketach pojawia się w Internecie, w czym duży udział mają wpisy na Facebooku – wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów. Przeanalizowano w nim sytuację medialną sieci handlowych oraz ich wydatki reklamowe.
0 1 0 0 0 12.07.2013Oświadczenie Republikanów w sprawie sondażu Homo HominiStowarzyszenie Republikanie Przemysława Wiplera uzyskało w ostatnim sondażu przeprowadzonym przez Homo Homini 19 proc. wskazań. Tym samym formacja uplasowała się na trzecim miejscu, za partiami PO i PiS, a przed Ruchem Palikota, SLD i PSL. Zarząd Republikanów wydał oświadczenie w sprawie wyników.
1 1 0 0 20 12.07.2013Johnnie Walker wskrzesza Bruce’a Lee (wideo)Czterdzieści lat po śmierci Bruce'a Lee jego postać wykorzystano w reklamie whisky Johnnie Walker. Graficy komputerowi osadzili mistrza sztuk walki we współczesnej scenerii.
0 5 0 0 0 12.07.2013Przystanek Samsung nad polskim morzemDla wypoczywających nad polskim morzem zorganizowano po raz kolejny przystanek Samsung. Marka przygotowała strefy, w których można przeczytać najnowszą prasę, obejrzeć film, zapoznać się z technologiami marki, a nawet zrobić pranie.
3 2 0 0 0 12.07.2013Konkurs na teledysk dla Kasy StefczykaNakręcić teledysk do jednej z wersji spotów radiowych „Zasługujesz na niższe raty”, promujących pożyczkę konsolidacyjną w Kasie Stefczyka. To zadanie w konkursie, który trwa na profilu marki na Facebooku.
0 3 0 0 0 12.07.2013McDonald’s z reklamami dopasowanymi do pogodyTrwa kampania McDonald’s „Letnie orzeźwienie”. Oferta promowana jest m.in. reklamą na monitorach w wybranych galeriach handlowych – odpowiednio dobraną do warunków pogodowych.
0 3 0 0 0 12.07.2013Nestea zabierze w rejs po Mazurach – akcja samplingowaMarka Nestea rozpoczęła akcję samplingową. W jej ramach w 19 polskich miastach, 24 nadmorskich kurortach oraz w punktach sprzedaży prowadzone są działania promocyjne. Przewidziano także rejs barką po mazurskich jeziorach.
1 2 0 0 0 11.07.2013Kampania „Stoperan. Na 100%” (wideo)Z początkiem lipca wystartowała kampania „Stoperan. Na 100%”. Produkt z portfolio USP Zdrowie będzie reklamowany w telewizji, radiu, prasie, na outdoorze oraz w Internecie.