1 1 0 0 0 10.07.2013eSky.pl z pierwszą reklamą telewizyjną (wideo)Ruszyła pierwsza kampania telewizyjna internetowego serwisu turystycznego eSky.pl. Cztery klipy produktowe można zobaczyć także w Internecie.
0 1 0 0 0 10.07.2013Maffashion będzie współpracować z „K Mag”Magazyn „K Mag” nawiązał oficjalną współpracę z blogerką Julią Kuczyńską, znaną jako Maffashion. Formaty reklamowe na stronie kmag.pl oraz na blogu madamejulietta.blogspot.com zostały ujednolicone i powiązane ze sobą.
0 2 0 0 0 10.07.2013Blogerzy Make life harder testują Dacię DusterBlogerzy Make life harder będą testować Dacię Duster. Wybiorą się w podróż samochodem po krajach Europy Południowo-Wschodniej. Przez dwa miesiące przemierzą 7000 km szlakami oddalonymi od największych turystycznych skupisk, a swoje relacje opublikują na fan page’u na Facebooku.
0 3 0 0 0 10.07.2013Nike Poland i Zbiok prezentują projekt #AirMaxStudioNike Poland udostępniła aplikację Sporstwear, która pozwala stworzyć autorską serię naklejek linii obuwia Air Max. Projekt #AirMaxStudio współtworzony ze Zbiokiem – reprezentantem sceny street art – to połączenie aplikacji internetowej ze studiem projektowym i tymczasowym sklepem działającym od 3 lipca na warszawskim Nowym Świecie.
1 1 0 0 0 10.07.2013Play jedzie na Woodstock z Jerzym Owsiakiem (wideo)„Wbijamy na Przystanek Woodstock!” – to hasło rozpoczętej 8 lipca, kolejnej kampanii reklamowej Play. Tym razem operator promuje swoją ofertę dla uczestników festiwalu: darmowe rozmowy do wszystkich sieci podczas Przystanku oraz strefę, w której rozdawać będzie gadżety.
0 7 0 0 0 10.07.2013Raport badający aktywność polskich blogerów w mediach społecznościowychGazeta.pl, agencja SociAll i firma badawcza NapoleonCat.com przygotowały raport „BlogerStar”. Jego celem jest pokazanie, jak blogi funkcjonują w mediach społecznościowych. Blogi do badania wybrano arbitralnie.
1 1 0 0 0 10.07.2013Kampania telewizyjna Kasztelana Niepasteryzowanego (wideo)Rozpoczyna się kampania piwa Kasztelan Niepasteryzowany z portfolio Carlsberga. Działania będą prowadzone do końca lipca w telewizji.
0 1 0 0 0 9.07.2013Opoint przejmuje udziały firmy NewspointNewspoint, dotychczasowa marka Netsprint, przekształca się w spółkę i zmienia właściciela. Całość udziałów obejmie norweska firma Opoint z branży monitoringu mediów tradycyjnych oraz portali on-line. Newspoint będzie dla niej centrum kompetencyjnym w zakresie monitoringu mediów społecznościowych.
0 1 0 0 0 9.07.2013Papaya Films podpisuje umowy na wyłączność z reżyseramiMarc Raymond Wilkins i Brent Bonacorso to reżyserzy, z którymi dom produkcyjny Papaya Films podpisał umowy na wyłączność. Tego rodzaju umowy zawarte zostały również z polskimi reżyserami.
0 1 0 0 0 9.07.2013E-mail marketing: wskaźnik otwarć mobilnych (infografika)W drugim kwartale 2013 r. 23% osób na świecie otwierało otrzymane wiadomości za pomocą urządzeń mobilnych – wynika z infografiki „E-mail marketing. Wskaźniki otwarć mobilnych”, przygotowanej przez firmę Splio z branży systemów CRM. Dla porównania: dla całego 2012 r. wskaźnik ten wynosił 14%.