0 1 0 0 0 9.07.2013„Urodzinki w sobotę, a spacerek w niedzielę” – co i kiedy rodzice piszą o dzieciach w social media (infografika)Gdzie i kiedy najczęściej piszą rodzice na temat swoich dzieci w social media? Z analizy przeprowadzonej przez Brand24 na zlecenie serwisu społecznościowego Kidla.pl wynika, że co drugi post o maluchach pojawia się na Facebooku. 23 proc. wpisów pochodzi z mikroblogów, a co ósmy jest publikowany na forach internetowych.
0 1 0 0 0 9.07.2013„Z ziemi włoskiej do Polski” – kampania outdoorowa 70. Tour de PologneRozpoczęła się kampania outdoorowa promująca 70. Tour de Pologne. Przez cały lipiec w 34 miastach Polski można oglądać billboardy z hasłem „Z ziemi włoskiej do Polski”, zapraszające na trasę wyścigu kolarskiego i przed ekrany telewizorów.
0 1 0 0 0 9.07.2013Getin Bank wybrał system marketing automationGetin Bank wybrał system marketing automation SalesManago. Umożliwiło to połączenie działalności e-mail marketingowej banku ze sprzedażą poprzez call center oraz sprzedażą bezpośrednią w placówkach. W ramach projektu system został zintegrowany z CRM banku.
1 9 0 0 0 9.07.2013Animator 2013 promowany w przestrzeni miejskiej (wideo)Rozpoczęła się promocja Międzynarodowego Festiwalu Filmów Animowanych Animator 2013, który będzie trwał od 13 do 19 lipca w Poznaniu. W ramach kampanii stworzono mural upamiętniający wybitne postaci polskich animatorek i animatorów, a na poznańskich ulicach ustawiono tzw. zootropy.
1 1 0 0 0 9.07.2013Vision Express z kampanią telewizyjną (wideo)Vision Express rozpoczyna kampanię reklamującą ofertę sprzedaży soczewek w cenie oprawek. Działania rozpoczną się 5 lipca, będą prowadzone w telewizji oraz w salonach (dystrybucja materiałów POS).
0 1 0 0 0 9.07.2013Warszawiacy na spożywczych e-zakupachPrawie co czwarta osoba z Warszawy, która kupuje jedzenie w Internecie, mieszka na Mokotowie – wynika z badania opracowanego przez e-supermarket Frisco.pl. Kolejne miejsca zajmują mieszkańcy Ursynowa i Śródmieścia (po 13%). Na paragonie warszawiaka za zakupy spożywcze w e-supermarkecie najczęściej widnieje kwota ok. 255 zł.
1 1 0 0 0 9.07.2013Finał Huawei Roadshow „Make it possible” (wideo)Zakończyła się pierwsza odsłona projektu Huawei „Make it possible”. W ramach działań experience marketingu firma zorganizowała trasę objazdową po sześciu największych miastach Polski i warsztaty dla młodych blogerów. Prowadzono też kampanię w social media.
0 1 0 0 0 9.07.2013Poczta Polska w wybranych placówkach udostępnia darmowe WiFi i e-gazetyW lipcu i sierpniu w wybranych placówkach Poczty Polskiej można skorzystać z darmowego WiFi. Klienci otrzymają również dostęp do e-wydań pięciu czasopism. Partnerem akcji jest Samsung, który w każdej z placówek udostępni po dwa tablety.
0 1 0 0 0 9.07.2013Festiwal Monumental Art promowany przez meldowanie się w FoursquareZ okazji 5. edycji Festiwalu Malarstwa Monumentalnego Monumental Art Instytut Kultury Miejskiej przygotował konkurs z wykorzystaniem serwisu geolokalizacyjnego Foursquare.com. IKM zachęca do meldowania się przy muralach tworzących malarską kolekcję na terenie gdańskiego osiedla Zaspa.
0 1 0 0 0 9.07.2013Adexon z ofertą reklamy RTB na Facebooku i w GoogleAdexon – zautomatyzowana sieć reklamowa bazująca na technologii RTB – od lipca ma dostęp do powierzchni reklamowej m.in. Facebook Exchange i Google Display Network. Jest to możliwe dzięki umowie z duńską spółką AdForm.