1 1 0 0 0 24.06.2013Tymbark jak domowy kompot w rodzinnym ślepym teście – kampania telewizyjna (wideo)Wystartowała ogólnopolska kampania telewizyjna napojów Tymbark, pod hasłem „Tymbark. Naturalnie do posiłku”.
0 1 0 0 0 24.06.2013Marka Sony obsługiwana w Europie Środkowej i Wschodniej przez BlueberryObsługą marki Sony w mediach społecznościowych na 14 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej zajmie się Blueberry. Warszawska agencja została zwycięzcą w europejskim przetargu.
1 2 0 0 0 24.06.2013Tomasz Adamek w kinowej kampanii Las Vegas Power Energy Drink (wideo)Marka Las Vegas Power Energy Drink rozpoczyna w czerwcu kampanię on- i off-screen „Poczuj moc”. Napoje energetyzujące ponownie promuje pięściarz Tomasz Adamek.
0 1 0 0 0 24.06.2013Robert Korzeniowski ambasadorem Suzuki SX4Ambasadorem crossovera SX4 marki Suzuki został Robert Korzeniowski. Sportowiec będzie promował samochód, którego sprzedaż rozpocznie się we wrześniu.
0 1 0 0 0 24.06.2013Inni Living Concept z agencją interaktywnąInni Living Concept – sklep internetowy z meblami i akcesoriami do wnętrz, oficjalny dystrybutor marek Koziol, Joseph Joseph czy Lekué – powierzył swoją komunikację marketingową agencji interaktywnej Eura7.
0 3 0 0 1 24.06.2013T-Mobile mierzy pomoc kilometramiW połowie czerwca ruszyła ogólnopolska akcja T-Mobile „Pomoc mierzona kilometrami”. Polega ona na przeliczaniu przebytych odległości na złotówki przekazane podopiecznym Fundacji TVN „Nie jesteś sam”.
0 1 0 0 0 24.06.2013 ARTYKUŁ SPONSOROWANYNowy program Professional Diploma in Marketing w pięciu miastach PolskiWakacje zaplanowane? Zatem czas najwyższy pomyśleć o tym, co po wakacjach. Dla wszystkich, dla których marketing to coś więcej niż tylko koszty, narzędzia i doraźne efekty firma questus ma propozycję: program Professional Diploma in Marketing (DM) w nowej, udoskonalonej formule.(Artykuł promocyjny)
0 2 0 0 0 24.06.2013Nowy wizerunek marki MagnatMarka Magnat ma nowy system identyfikacji wizualnej. Jego główny element stanowi zmieniony logotyp.
0 1 0 0 0 23.06.2013Polscy zdobywcy Lwów i nagrody specjalne Cannes Lions 2013180Heartbeats + Jung von Matt, Young & Rubicam i Getin Noble Bank – to ostateczna lista polskich zdobywców Lwów w jubileuszowym, 60. Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności w Cannes. Agencja Reklamowa Roku to Ogilvy Brasil. Tytuł Reklamodawcy Roku został przyznany Coca-Coli.
1 1 0 0 0 21.06.2013Intermarché reklamuje obniżkę cen (wideo)Od 6 czerwca trwa kampania „Wielka rewolucja cenowa”, promująca szeroko zakrojoną obniżkę cen produktów z oferty sieci supermarketów Intermarché.