0 1 0 0 0 18.06.2013Wynagrodzenia specjalistów w Warszawie – raport Sedlak & SedlakLiderem płac wśród polskich miast ponownie została stolica. Według raportu „Wynagrodzenia w Warszawie w 2012 r.”, wydanego przez Sedlak & Sedlak, najlepiej opłacani byli specjaliści ds. rozwoju produktu.
0 1 0 0 0 18.06.2013Laureaci VIII edycji projektu PremiumBrand17 czerwca podczas gali w warszawskim Hotelu Polonia Palace po raz ósmy wyłoniono marki i firmy wysokiej reputacji – PremiumBrand 2013. Po raz drugi również nagrodzono marki w pilotażowym badaniu przeprowadzonym w grupie specjalistów rynku budowlanego.
0 1 0 0 0 18.06.2013ThinkTank oraz Centrum Stosunków Międzynarodowych łączą siłyOśrodek analityczny ThinkTank oraz Centrum Stosunków Międzynarodowych zdecydowały o połączeniu sił. Oba podmioty będą działać w jednej strukturze operacyjnej, zachowując jednak odrębność prawną i swoje marki.
0 3 0 0 0 18.06.2013Dzień Google dla Agencji – relacjaZakończył się cykl spotkań Google Dzień dla Agencji. Wzięło w nim udział 500 przedstawicieli agencji SEM i domów mediowych z 14 rynków regionu CEE. Podczas konferencji zaprezentowano m.in. program Google Partner. Poruszono też temat reklamy mobile oraz wykorzystania YouTube w kampaniach.
1 1 0 0 1 18.06.2013Škoda z kampanią wizerunkową modelu Octavia Combi (wideo)Rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa „Amazing |əˈmeɪzɪŋ| to chwile, dla których warto żyć” modelu Škody Octavia Combi. Działania prowadzone są w telewizji, prasie oraz w Internecie.
0 1 0 0 0 18.06.2013Srebrne Lwy w Cannes dla akcji współtworzonej przez Saatchi & Saatchi PolandAkcja „Dni nadziei”, która została zgłoszona na festiwal w Cannes przez Saatchi & Saatchi Berlin, powstała przy współudziale biur z Polski, Szwajcarii, Rosji, Serbii i Rumunii. Zdobyła sześć Srebrnych Lwów.
0 1 0 0 0 18.06.2013Sponsoring polskich stadionów – badanie ARC Rynek i OpiniaZ raportu „Sponsoring Monitor 2012/2013” ARC Rynek i Opinia wynika, że 29% Polaków spotkało się z przypadkami sponsorowania stadionów sportowych w Polsce. Najbardziej znanymi sponsorami obiektów sportowych są: sponsor stadionu w Gdańsku – PGE (14,2%) oraz sponsor stadionu Legii w Warszawie – Pepsi (13,1%).
0 1 0 0 0 18.06.2013e-Commerce Polska w szeregach Ecommerce EuropeOrganizacja e-Commerce Polska jako dziesiąty członek dołączyła do Ecommerce Europe – organizacji działającej na skalę międzynarodową w obszarze e-handlu.
0 1 0 0 0 18.06.2013Ostatni tydzień zgłoszeń do Konkursu Biuletynów Firmowych 2013Już tylko przez tydzień można zgłaszać prace w Konkursie Biuletynów Firmowych 2013. Udział w tym najstarszym wydarzeniu custom publishing w Polsce jest bezpłatny.
0 1 0 0 0 18.06.2013Grecos Holiday zmienia agencję ds. działań w social mediaKomunikację marki biura podróży Grecos Holiday w social media przejmuje Faster & Better. Agencji powierzono obsługę marki na platformach społecznościowych, realizację działań konkursowych i promocyjnych, zakup mediów, moderację forów oraz kampanię marketingu rekomendacji.