2 1 0 0 0 12.06.2013Dr Freuding diagnozuje lorda Wiadera i Pink Konga – aplikacja ING Życie (wideo)„Sprawdź, jaka jest Twoja osobowość finansowa” – zachęca potencjalnych klientów ING Życie, proponując zabawę za pośrednictwem aplikacji internetowej. Testowi, który można wypełnić na stronie WWW ubezpieczyciela, towarzyszą krótkie filmy z postacią doktora Freudinga.
0 6 0 0 0 12.06.2013Wykorzystanie telefonu podczas zakupów – raport TNS Mobile LifeW krajach rozwijających się rośnie liczba smartfonów. Konsumenci z krajów rozwiniętych cenią te urządzenia za możliwość dostępu do Internetu i poczty elektronicznej. Wykorzystują je także podczas zakupów. Takie wnioski przynosi badanie TNS Mobile Life.
0 1 0 0 0 12.06.2013Agent Zbyszek zadał 50 mln pytań – podsumowanie kampanii PZUPZU podsumowuje rozpoczętą dwa tygodnie temu kampanię on-line „Agenci mocno pomocni”. Jak podaje ubezpieczyciel, stronę WWW odwiedziło ponad 550 tys. osób. W tym czasie agent Zbyszek, bohater internetowej aplikacji, rozszyfrował 1,4 mln postaci, zadając internautom ponad 50 mln pytań.
0 1 0 0 1 11.06.2013Skuteczność maskotek w reklamie – badanie przeprowadzone przez studentkę SWPSMaskotka w reklamie najlepiej działa w kampaniach płatków śniadaniowych, a najsłabiej w promocji sprzętu domowego – to wyniki badania Mariki Chodorowskiej, studentki psychologii z SWPS.
0 2 0 0 0 11.06.2013Dinozaur promuje „Puls Biznesu+”4 czerwca „Puls Biznesu” rozpoczął kampanię outdoorową z okazji zbliżających się pierwszych urodzin wydania na tablet.
0 1 0 0 0 11.06.2013Sony Europe współpracuje z Grayling PolandPolski oddział Sony Europe nawiązał stałą współpracę z Grayling Poland. Firma wygrała przetarg na prowadzenie obsługi biura prasowego oraz projektów komunikacyjnych dotyczących produktów z kategorii consumer electronics i komputerów Vaio.
0 3 0 0 0 11.06.2013Ranking cytowań i informacji – maj 2013W maju zdecydowanym liderem zestawienia w grupie dzienników ogólnopolskich została „Rzeczpospolita” (290). Najczęściej przytaczano wyniki 14. edycji rankingu szkół wyższych, który dziennik przygotowuje wspólnie z miesięcznikiem „Perspektywy”. Na drugim miejscu znalazła się „Gazeta Wyborcza (205).
0 1 0 0 0 11.06.2013TMM Polska zmienia się w Make Sense MediaFirma TMM Polska, zajmująca się marketingiem sensorycznym, zmienia nazwę. W związku z dołączeniem do międzynarodowej sieci Make Sense Media Group będzie nosiła nazwę Make Sense Media.
1 1 0 0 0 11.06.2013Pierwsze ślady „łomżingu” odnalezione – ciąg dalszy kampanii piwa Łomża (wideo)Pojawiła się kolejna odsłona kampanii piwa marki Łomża. Spot „Leżak” akcentuje zapoczątkowaną w maju ideę „łomżingu”.
1 1 0 0 0 11.06.2013Kampania promocyjna marki Agata Meble (wideo)Trwa akcja promocyjna „Im więcej wydajesz, tym więcej dostajesz” marki Agata Meble. Informacje o niej zawarto w spocie telewizyjnym i radiowym, reklamie prasowej i interaktywnej reklamie zewnętrznej. Częścią kampanii są też działania w Internecie.