1 1 0 0 0 3.06.2013„Oba ma wraca” – kampania Plusa (wideo)Rozpoczęła się kampania Plusa promująca ofertę „Zero złotych na start”. Przy podpisaniu umowy abonenci mogą w niej bezpłatnie otrzymać smartfony, tablety lub laptopy. W ramach działań promocyjnych przygotowano spot „Oba ma wraca”.
0 1 0 0 3 3.06.2013Jacek Kotarbiński opublikował e-book o sztuce marketinguJacek Kotarbiński, laureat Bloga Roku 2012 wydał swoje najciekawsze blogowe wpisy w postaci e-booka. Publikację „Sztuka marketingu” można pobrać w formatach EPUB lub MOBI.
0 2 0 0 0 2.06.2013Na jakie zakupy mają wpływ dzieci? – wyniki badaniaBadania Polskiego Programu Jakość Obsługi pokazują, że 96% Polaków podejmuje decyzje zakupowe pod wpływem swoich dzieci. Dotyczy to nie tylko wartego ponad 2 miliardy złotych rynku zabawek, ale także liczonych w dziesiątkach miliardów złotych zakupów samochodów, mieszkań, mebli, wczasów, a nawet ubrań i kosmetyków dla rodziców.
0 1 0 0 0 1.06.2013Globalne korporacje każą agencjom reklamowym dłużej czekać na płatnościNajwiększe globalne koncerny, takie jak Procter & Gamble, Kraft czy Johnson & Johnson, wydłużają terminy płatności za faktury wystawione przez agencje reklamowe – donosi „Financial Times”.
0 1 0 0 0 1.06.2013Amerykański ekonomista Steven Levitt porównał marketingowców do gestapoZnany amerykański ekonomista Steven Levitt, autor bestsellera „Freakonomia”, ostatnio przyrównał marketingowców do gestapo. Skrytykował to, jak chętnie korporacje korzystają z usług zewnętrznych agencji reklamowych, narzekał także na nadmiar komunikatów wysyłanych przez marki.
0 1 0 0 0 1.06.201313 marek wycofało reklamy z Facebooka po problemach z usuwaniem obraźliwych treściProblemy Facebooka z systemem usuwającym obraźliwe i wulgarne treści skłoniły kilkanaście firm m.in. do wycofania reklam z serwisu.
0 1 0 0 0 31.05.2013SAR, PSM SMB, ZFPR oraz IAA ze wspólną siedzibąStowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, Związek Firm Public Relations oraz Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA podjęły decyzję o powołaniu wspólnego biura.
1 1 0 0 0 31.05.2013Reżyser „Wielkiego Gatsby’ego” współpracuje z Samsungiem (wideo)Baz Luhrmann – reżyser filmów takich jak „Wielki Gatsby”, a wcześniej m.in. „Australia”, „Moulin Rouge” czy „Roztańczony buntownik” – nakręcił krótki spot, w którym sam opowiada o wykorzystaniu innowacji i technologii do wspierania życiowych pasji. To początek jego współpracy partnerskiej z Samsung Electronics.
0 1 0 0 0 31.05.2013Digital zapomina o angażowaniu – wyniki badań Social ScienceMożliwość docierania do jasno sprecyzowanych grup docelowych – to największa zaleta Internetu jako narzędzia komunikacji marketingowej zdaniem specjalistów od działań online. Angażowanie odbiorców ma według nich znacznie mniejsze znaczenie – wskazują wyniki badania Social Science, zrealizowanego przez Interactive Research Center we współpracy z Marketingiem przy Kawie.
0 1 0 0 0 31.05.2013Health Brands – nowa agencja brandingu i komunikacjiNowa agencja, z siedzibami w Opolu i Wrocławiu, rozpoczęła działalność w maju. Ofertę kieruje do szeroko pojętej branży okołozdrowotnej – health care, health food i producentów suplementów, farmacji oraz wellness.