0 1 0 0 0 3.06.2013Udostępnianie danych w Internecie – badanie UPC PolskaWiększość europejskich internautów korzysta z ustawień prywatności w poczcie, przeglądarce i serwisach społecznościowych – wskazują wyniki badania przeprowadzonego przez UPC Polska. Są jednak korzyści, w zamian za które użytkownicy Internetu zgodziliby się udostępnić dane na swój temat.
1 1 0 0 0 3.06.2013„Podwójne orzeźwienie” – kampania Warki Radler (wideo)Rusza kampania Warki Radler. Głównym elementem działań jest spot „Podwójne orzeźwienie”, emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz na VOD.
0 1 0 0 0 3.06.2013Cztery marki Nestlé pod opieką Partner of PromotionKoncern spożywczy Nestlé nawiązał współpracę z Partner of Promotion. Agencji powierzono prowadzenie działań PR dla marek: Nestlé, Gerber, Nan Pro oraz Bobo Frut.
0 1 0 0 0 3.06.2013Unizeto Technologies z agencją PRObsługą public relations Unizeto Technologies zajmie się Grupa Brandoo. W ramach współpracy powstanie strategia komunikacyjna spółki.
1 1 0 0 0 3.06.2013„Oba ma wraca” – kampania Plusa (wideo)Rozpoczęła się kampania Plusa promująca ofertę „Zero złotych na start”. Przy podpisaniu umowy abonenci mogą w niej bezpłatnie otrzymać smartfony, tablety lub laptopy. W ramach działań promocyjnych przygotowano spot „Oba ma wraca”.
0 1 0 0 3 3.06.2013Jacek Kotarbiński opublikował e-book o sztuce marketinguJacek Kotarbiński, laureat Bloga Roku 2012 wydał swoje najciekawsze blogowe wpisy w postaci e-booka. Publikację „Sztuka marketingu” można pobrać w formatach EPUB lub MOBI.
0 2 0 0 0 2.06.2013Na jakie zakupy mają wpływ dzieci? – wyniki badaniaBadania Polskiego Programu Jakość Obsługi pokazują, że 96% Polaków podejmuje decyzje zakupowe pod wpływem swoich dzieci. Dotyczy to nie tylko wartego ponad 2 miliardy złotych rynku zabawek, ale także liczonych w dziesiątkach miliardów złotych zakupów samochodów, mieszkań, mebli, wczasów, a nawet ubrań i kosmetyków dla rodziców.
0 1 0 0 0 1.06.2013Globalne korporacje każą agencjom reklamowym dłużej czekać na płatnościNajwiększe globalne koncerny, takie jak Procter & Gamble, Kraft czy Johnson & Johnson, wydłużają terminy płatności za faktury wystawione przez agencje reklamowe – donosi „Financial Times”.
0 1 0 0 0 1.06.2013Amerykański ekonomista Steven Levitt porównał marketingowców do gestapoZnany amerykański ekonomista Steven Levitt, autor bestsellera „Freakonomia”, ostatnio przyrównał marketingowców do gestapo. Skrytykował to, jak chętnie korporacje korzystają z usług zewnętrznych agencji reklamowych, narzekał także na nadmiar komunikatów wysyłanych przez marki.
0 1 0 0 0 1.06.201313 marek wycofało reklamy z Facebooka po problemach z usuwaniem obraźliwych treściProblemy Facebooka z systemem usuwającym obraźliwe i wulgarne treści skłoniły kilkanaście firm m.in. do wycofania reklam z serwisu.