0 1 0 0 0 22.05.2013Marka biżuterii Pilgrim będzie wyraźniej obecna w polskim InternecieFirma Beauty Trends Style – dystrybutor biżuterii duńskiej marki Pilgrim, od niedawna dostępnej w Polsce – rozpoczęła współpracę z Emarketing Experts. Agencja zaprojektuje firmową stronę oraz sklep internetowy Pilgrim.
1 1 0 0 0 22.05.2013Serce i Rozum łowią okazję – nowa seria spotów Orange (wideo)Pojawił się pierwszy z nowej serii spotów Orange z postaciami Serca i Rozumu. Film promuje zestaw usług Orange Open. W reklamie pojawia się nowa postać – Wykrzyknik, przyjaciel promocji.
0 2 0 0 0 22.05.2013Rebranding marki iBillboard zakończonyW połowie maja zakończył się rebranding marki iBillboard – platformy sprzedaży powierzchni reklamowej w modelu RTB. Nowa identyfikacja wizualna została wprowadzona na stronie WWW, w materiałach korporacyjnych i korespondencji. Głównym celem przeprowadzonych działań jest zachowanie spójności komunikacyjnej.
0 1 0 0 0 22.05.2013Atradius wybrał agencję PRAtradius – międzynarodowa firma ubezpieczeniowa – rozpoczyna współpracę z agencją Havas PR Warsaw. Działania obejmą m.in. doradztwo strategiczne i media relations.
0 1 0 0 0 22.05.2013Wszystkie marki Bakomy z jednym domem mediowymPrzetarg na obsługę wszystkich marek firmy Bakoma wygrał dom mediowy Universal McCann.
0 3 0 0 0 22.05.2013Antek na ślubie Brata Pita i Andżeliny od Joli – aplikacja marki SoplicaMarka Soplica rozpoczęła akcję skierowaną do narzeczonych. Dzięki aplikacji konkursowej „Ślub Brata Pita i Andżeliny od Joli” zaręczone pary mogą wygrać zapas wódki na wesele.
0 1 0 0 0 22.05.2013Ferratum Polska ponownie z In Hot Water CompanyAgencja interaktywna In Hot Water Company zajmie się wizerunkiem na Facebooku nowej marki z portfolio grupy Ferratum Polska – FerBuy – systemu płatności internetowych. Działania prowadzone są w ramach stałej współpracy.
0 4 0 0 5 22.05.2013„Równi na drodze” – akcja skierowana do użytkowników samochodów i jednośladów„Z wiatrem czy z klimą?” i „W skórze czy w welurze?” to hasła ogólnopolskiej kampanii społecznej „Równi na drodze”, skierowanej do uczestników ruchu drogowego. Akcja rozpoczęta 15 maja jest zachęcą do bezpiecznego oraz kulturalnego poruszania się po polskich drogach. Zwraca też uwagę na obecność pojazdów jednośladowych w ruchu drogowym.
0 1 0 0 0 22.05.2013Showrooming z telefonem w dłoni – szanse i zagrożenia dla tradycyjnych sklepów w badaniu TNS (infografika)Tegoroczna edycja cyklicznego badania TNS Mobile Life podpowiada, co zrobić, by wizyta konsumenta w sklepie czy galerii handlowej kończyła się zakupami, a nie tylko oglądaniem.
0 6 0 0 0 22.05.2013Na serce Doppelherz, na ból Ibuprom, na przeziębienie Gripex – Trusted Brands 2013W badaniu European Trusted Brands 2013 przeprowadzonym przez Reader’s Digest respondenci wybrali środki, po które sięgają, szukając najlepszego suplementu diety, preparatu witaminowego, panaceum na ból czy przeziębienie.