0 1 0 0 0 23.05.2013E_misja Interactive 360 i SalesManago zostają partneramiAgencja E_misja Interactive 360 (NuOrder Group) i SalesManago podpisały umowę partnerską. Dzięki nawiązanej współpracy agencja oferuje swoim klientom automatyzację działań marketingowych.
0 1 0 0 0 23.05.2013AXN wybrał dom mediowy do działań na trzech rynkachObsługą portfolio kanałów telewizyjnych AXN zajmie się Carat. Dom mediowy wygrał przetarg na przygotowanie i realizację zintegrowanej strategii oraz obsługę mediową off-line i on-line.
0 1 0 0 0 23.05.2013Firma Renault Polska wybrała agencję PR do działań w krajach bałtyckichKoordynacją działań PR marek Renault i Dacia w krajach bałtyckich zajmie się Partner of Promotion. Współpraca rozpoczęła się w maju.
0 1 0 0 0 23.05.2013Groupon rozstrzygnął przetarg na działania PRPrzygotowaniem i realizacją projektów i kampanii PR dla marki Groupon w Polsce zajmie się On Board PR Ecco Network. Działania w Internecie, w tym w social media, poprowadzi agencja Think Kong.
0 1 0 0 0 23.05.2013Artur Andrus promuje PodkarpacieDo Podkarpackiej Strefy Wrażeń – projektu promującego region i jego dziedzictwo kulturowe – dołączył Artur Andrus. Będzie zachwalał wrażenia i wydarzenia z Podkarpacia oraz projekty społeczno-edukacyjne i charytatywne prowadzone w ramach akcji PSW.
1 1 0 0 0 23.05.2013„Wesoła paczka” w kampanii ciastek Familijnych (wideo)Rozpoczyna się kampania wizerunkowa „Familijne. Wesoła z nas paczka”. Będzie realizowana do połowy czerwca w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (grupa TVP, Polsat, TVN oraz Atmedia) i serwisach internetowych (Allegro, Gazeta.pl i YouTube).
1 1 0 0 0 23.05.2013Łaciata chroni mleko w kampanii Mlekpolu (wideo)Rusza kampania marki Łaciate, należącej do SM Mlekpol. Bohaterką spotów jest krowa Łaciata, która prezentuje, jak chronić mleko przed światłem.
2 1 0 0 0 23.05.2013Niezwykłe kanapki w kampanii Lisnera (wideo)Rozpoczęła się kampania past kanapkowych marki Lisner, o nazwie Pastella. Działania potrwają cztery miesiące i będą prowadzone w telewizji, prasie branżowej oraz Internecie.
0 1 0 0 0 23.05.2013Mateusz Kusznierewicz rekomenduje WartęMateusz Kusznierewicz – polski żeglarz, wielokrotny mistrz świata i złoty medalista olimpijski – został ambasadorem marki ubezpieczeń podróżnych Warty. Żeglarz będzie promował odświeżoną ofertę ubezpieczyciela – Travel Plus.
1 1 0 0 0 23.05.2013Coca-Cola dzieli się radością (wideo)Od 6 maja trwa w Polsce kampania Coca-Coli, pod hasłem „Podziel się radością“. Za jej sprawą logo znajdujące się na opakowaniach ustąpiło miejsca popularnym imionom i pseudonimom. W spocie będącym kolejną odsłoną działań dwaj przyjaciele opowiadają o swojej znajomości.