1 1 0 0 0 24.05.2013Renault „żyje pełnią życia” (wideo)Captur to nazwa nowego crossovera marki Renault, którego reklamy można śledzić w mediach. Akcja wprowadzająca model samochodu, pod hasłem „Żyj pełnią życia”, adresowana jest przede wszystkim do młodych rodzin. Prowadzona jest w telewizji, prasie, radiu, na outdoorze oraz w Internecie.
0 1 0 0 0 24.05.2013ABR Sesta z agencją PRBrytyjska firma doradcza United Cast Entertainment Ltd. Company zajmie się obsługą firmy badawczej ABR Sesta. Współpraca dotyczy działań z zakresu public relations.
1 10 0 0 0 24.05.2013Lego prezentuje największy na świecie model z klocków – myśliwiec z „Gwiezdnych wojen” (wideo)23 maja Lego pokazało największy na świecie model wykonany z klocków. Replika znanego z „Gwiezdnych wojen” statku X-Wing w skali 1:1 została zaprezentowana na nowojorskim Times Square.
0 4 0 0 3 24.05.2013Policja wybrała nowe logoMinisterstwo Spraw Wewnętrznych postanowiło uporać się z wizualnym chaosem panującym w polskiej policji. Już niebawem wszystkie posterunki policji będą miały takie samo logo. Projekt wybrano w konkursie. Jego autorem jest bytomska pracownia Idee.
0 1 0 0 0 24.05.2013Wybrano agencję i dom mediowy rokuAgencją Reklamową Roku według „Media & Marketing Polska” została DDB Warszawa. Tytuł Domu Mediowego Roku otrzymał MEC.
0 1 0 0 0 24.05.2013Kobieca odsłona kampanii „Rak, to się leczy!”Rozpoczyna się druga odsłona kampanii „Rak, to się leczy!”. Znane Polki będą w najbliższym czasie zachęcać do regularnych badań oraz przekonywać, że z odpowiednio wcześnie wykrytym nowotworem można skutecznie walczyć.
0 4 0 0 0 24.05.2013Warszawskie centra handlowe w badaniu GfK PoloniaWarszawiacy odwiedzają galerie handlowe w poszukiwaniu zróżnicowanej oferty modowej, rozrywkowej i gastronomicznej. Deklarują, że regularnie robią zakupy w 3–4 centrach handlowych i spędzają tam średnio po 3 godziny – wynika z badania GfK Polonia. Najwięcej pozytywnych ocen otrzymały Arkadia, Złote Tarasy, Galeria Mokotów oraz Wola Park.
0 1 0 0 0 24.05.2013Marcin Gortat wrzuca do koszyka PrimaveręW czerwcu rozpoczyna się kampania outdoorowa marki Primavera, która ma towarzyszyć wprowadzeniu na rynek nowej litrowej butelki wody. Twarzą działań został koszykarz Marcin Gortat.
0 1 0 0 0 24.05.20137 firm chce badać polski InternetPod koniec kwietnia spółka Polskie Badania Internetu ogłosiła konkurs ofert na badanie polskiej Sieci. Do 23 maja firmy badawcze z całego świata mogły zgłaszać swój udział. Zgłosiło się siedem firm.
0 1 0 0 0 24.05.2013Amazon wyprzedził Walmart i stał się najcenniejszą marką świata w kategorii handlu detalicznego (BrandZ Top 100)Amazon osiągnął wzrost wartości swojej marki o 34% (45,7 mld dol.) i przeskoczył o cztery miejsca, zajmując 14. pozycję w rankingu Top 100. Z kolei Walmart urósł o 5% i osiągnął wartość marki na poziomie 36,2 mld dol., co dało mu 18. pozycję w Top 100 (spadek o jedno miejsce). Ranking opracował Millward Brown Optimor.