1 1 0 0 0 17.05.2013„Kobiety lubią zmiany, ale nie lubią czekać” – kampania marki Agata Meble (wideo)Marka Agata Meble rozpoczęła akcję „Kupuj, co chcesz, a spłacaj po wakacjach". Towarzyszy jej kampania reklamowa „Kobiety lubią zmiany, ale nie lubią czekać”.
12 1 0 0 0 17.05.2013Polska vlogosfera dla niesłyszących dzieci (wideo)Ruszyła II edycja kampanii „Music for life – Słuchaj, klikaj, pomagaj!” fundacji Orimari. Nową odsłonę inauguruje singiel pianistki Beaty Szałwińskiej i funky jazzowego wokalisty Pawła Kowalczyka – ambasadorów akcji. W pomoc zaangażowali się także znani polscy vlogerzy.
0 3 0 0 0 17.05.2013Zaufanie Polaków do stacji telewizyjnych i ich dziennikarzy – European Trusted Brands 2013TVN i TVN24 to stacje telewizyjne, które Polacy darzą największym zaufaniem – wynika z badania European Trusted Brands 2013 przeprowadzonego przez Reader’s Digest. Dziennikarzem telewizyjnym, któremu ufamy najbardziej, okazał się prezenter „Faktów” − Kamil Durczok. Ogólnie jednak dziennikarze nie cieszą się zaufaniem Polaków.
0 1 0 0 0 17.05.2013NC+ odwołuje się od decyzji UOKiKPlatforma NC+ odwołała się od decyzji UOKiK. Urząd uznał, że ITI Neovision złamał prawo, wprowadzając ofertę, i nałożył na firmę karę w wysokości niemal 11 mln zł.
0 1 0 0 0 16.05.2013Marka Beskidzkie wybrała agencję PRFirma Aksam, właściciel marki Beskidzkie, rozpoczęła współpracę z agencją 38PR. Umowa obejmuje doradztwo wizerunkowe, komunikację PR i prowadzenie fan page’a.
0 3 0 0 0 16.05.2013Wyborowa rozpoczyna kampanię wódek smakowych„Wchodzisz w to?” – takie pytanie jest hasłem kampanii smakowych wódek marki Wyborowa. Celem działań jest odświeżenie marki, a także wyróżnienie produktu.
1 1 0 0 0 16.05.2013Internet na warunkach klienta – kampania Multimedia Polska (wideo)„Już czas na Internet na twoich warunkach” – tak brzmi hasło nowej odsłony kampanii reklamowej operatora Multimedia Polska. Działania promują ofertę, w ramach której klienci mają możliwość negocjowania stawki za usługę.
2 1 0 0 0 16.05.2013Pstrąg przyciąga przygody w kampanii promującej spożywanie tej ryby (wideo)„Smak pstrąga przyciąga” to główne hasło kampanii propagującej spożywanie pstrąga. Jej organizatorem jest Stowarzyszenie Producentów Ryb Łososiowatych. Spoty nawiązują stylem do Polskiej Kroniki Filmowej.
0 2 0 0 1 16.05.2013„Tańszy prąd w Twoim gniazdku” – kampania zewnętrzna RWEGrupa energetyczna RWE wprowadza jubileuszową ofertę. W związku z tym prowadzona jest outdoorowa kampania „Tańszy prąd w Twoim gniazdku”. Potrwa od 16 maja do 30 czerwca i jest skierowana do mieszkańców Warszawy.
0 1 0 0 0 16.05.2013Ekstraklasa nawiązuje współpracę z Tribal DDB WarszawaEkstraklasa rozstrzygnęła konkurs na opracowanie i wdrożenie koncepcji komunikacji interaktywnej. Zwycięzcą została agencja Tribal DDB.