0 1 0 0 0 22.05.2013Jeszcze przez tydzień można wysyłać zgłoszenia na konkurs Employer Branding StarsHRstandard.pl wraz z partnerem – Employer Branding Institute – organizuje drugą edycję konkursu Employer Branding Stars. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych działań z zakresu budowania wizerunku pracodawcy na terenie Polski w okresie od stycznia 2012 r. do marca 2013 r. Zgłoszenia można wysyłać jeszcze do 27 maja.
0 3 0 0 0 22.05.2013„Łódzkie promuje” – strategia promocyjna regionuWojewództwo łódzkie ma nową strategię promocji marki. Hasło przewodnie „Łódzkie promuje” łączy promocję regionu z jego atrakcjami. Logo nawiązuje do włókienniczych tradycji. Strategia ma zostać wdrożona do 2016 r.
0 1 0 0 0 21.05.2013Trwają zgłoszenia do Effie Awards 2013Ruszyła 14. edycja międzynarodowego Konkursu Efektywności Komunikacji Marketingowej Effie Awards w Polsce. Przewodniczącym jury jest Mirosław Godlewski, prezes zarządu Netii. Zgłoszenia przyjmowane są od 6 maja do 17 czerwca. Wyniki zostaną ogłoszone 14 października.
0 5 0 0 0 21.05.2013Tyle było skarg – Komisja Etyki Reklamy podsumowuje 2012 r.3367 skarg na reklamy wpłynęło w 2012 r. do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy – organizacji odpowiadającej za samoregulację branży reklamowej w Polsce. To ponad trzykrotnie więcej niż w roku 2011 (1053 skargi). Dziewięć skarg zostało złożonych przez przedsiębiorców, pozostałe to konsumenckie zażalenia.
0 1 0 0 0 21.05.2013Starlink: Rynek reklamowy w I kwartale 2013 r. stracił 6,9 proc. (infografika)Sytuacja ekonomiczna Polski nie pozostaje bez wpływu na rynek reklamy. W pierwszym kwartale 2013 r. rynek traci 6,9% wobec tego samego okresu 2012 r. Jego wartość wynosi 1 mld 569 mln zł. Według estymacji Starlinka, do końca 2013 r. spadkowa dynamika wyhamuje do ok. 4,5%.
0 3 0 0 0 21.05.2013Sprzęt AGD oraz środki czystości, którym ufają Polacy – European Trusted Brands 2013Spośród marek urządzeń AGD Polacy najbardziej ufają Boschowi i Amice – to wyniki badania European Trusted Brands 2013. Zapytani o najbardziej cenione środki czystości, wskazują marki Vizir, Persil, Ludwik oraz Pur.
0 1 0 0 0 21.05.2013AMS ponownie wygrywa przetarg na reklamę w metrzeFirma AMS wygrała postępowanie przetargowe na eksponowanie reklam w wagonach metra. Przetarg dotyczył małoformatowych reklam tradycyjnych oraz powierzchni pod montaż elektronicznych nośników reklamowych.
1 1 0 0 0 21.05.2013Dziennikarze motoryzacyjni w reklamach Forda (audio)W maju wystartowała kampania „Ofensywa cenowa Forda”, promująca ceny wybranych modeli samochodów z portfolio marki. W kreacjach zacytowano dziennikarzy motoryzacyjnych.
0 31 0 0 0 21.05.2013Konkurs GrandFront 2012 rozstrzygnięty20 maja na Zamku Królewskim w Warszawie nagrodzono najlepsze polskie okładki prasowe. Główną nagrodę w Konkursie Izby Wydawców Prasy zdobył tygodnik „Wprost” za numer 47 z 2012 roku. Zwycięzcy poszczególnych kategorii otrzymali nagrody ArtFront.
0 1 0 0 0 21.05.2013Prezydencka propozycja regulacji dotycząca reklamy zewnętrznej i ochrony krajobrazuWprowadzenie definicji krajobrazu, stworzenie wykazu miejsc najważniejszych pod względem krajobrazowym dla kraju i ustanowienie przejrzystej procedury wyrażania zgody na umieszczanie reklam w przestrzeni publicznej – to tylko niektóre rozwiązania, jakie proponuje Kancelaria Prezydenta. Nowelizacja przepisów dotyczących ochrony krajobrazu wprowadzi też możliwość karania za szpecenie krajobrazu.