0 3 0 0 0 8.05.2013„Gazeta Wyborcza” w lustrzanym odbiciu zaprojektowanym przez Mirosława Bałkę8 maja (w środę) w dolnośląskim wydaniu „Gazety Wyborczej Wrocław” opublikowane zostaną specjalne strony zaprojektowane przez wybitnego twórcę współczesnego, rzeźbiarza Mirosława Bałkę.
0 1 0 0 0 8.05.2013Facebook planuje wprowadzenie reklamy wideoFacebook przygotowuje się do wprowadzenia w czerwcu reklam wideo. Automatycznie włączające się spoty miałyby pojawiać się w dziale aktualności. Firma Marka Zuckerberga szacuje, że na jednej reklamie mogłaby zarabiać milion dolarów dziennie.
0 1 0 0 0 8.05.2013Marka Joanna rozpoczyna działania promocyjne z Mimi GroupObsługą marki Laboratorium Kosmetyczne Joanna w działaniach reklamowych w Internecie w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy zajmie się agencja Mimi Group. O wyborze zadecydował konkurs ofert.
0 1 0 0 0 8.05.2013Wyniki Megapanelu za marzec 2013PBI i Gemius opublikowały wyniki badania Megapanel za marzec 2013 r.
0 1 0 0 0 7.05.2013Komisja Etyki Reklamy uznała reklamę Pronto za obraźliwą dla kobietKomisja Etyki Reklamy uznała reklamę telewizyjną środka Pronto firmy SC Johnson za obraźliwą i dyskryminującą kobiety i nakazała zmiany, aby usunąć jej szowinistyczny wydźwięk.
1 1 0 0 0 7.05.2013Kampania Link4 „Nie będziesz sam” (wideo)6 maja Link4 wystartował z kampanią pod hasłem „Nie będziesz sam”. Główny przekaz reklamy, której bohaterem jest uczestnik kolizji drogowej, dotyczy korzyści, jakie może dać ubezpieczenie OC.
0 1 0 0 0 7.05.2013Komisja Etyki Reklamy oceniła billboard mebli VexonDo Komisji Etyki Reklamy wpłynęła skarga dotycząca reklamy zewnętrznej mebli firmy Vexon. Billboard przedstawiający skąpo ubraną kobietę na tle kanapy, opatrzony hasłem „Weź mnie w Vexonie”, został uznany za dyskryminujący.
0 1 0 0 0 7.05.2013Spada zaufanie do transakcji internetowych – wyniki badania ARC Rynek i OpiniaTransakcje online budzą coraz większe obawy internautów – wynika z raportu ARC Rynek i Opinia „Nowoczesne Usługi Bankowe 2013”. W ciągu ostatniego roku najbardziej spadło zaufanie do płatności kartą za zakupy on-line.
1 1 0 0 0 7.05.2013Surfujący krab w reklamie Algidy (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa lodów Big Milk marki Algida (Unilever). Bohaterem spotu telewizyjnego jest surfujący na patyczku od loda krab. Cel działań to odświeżenie marki.
0 1 0 0 0 7.05.2013Presco z agencją PRSpółka Presco, działająca w branży obrotu wierzytelnościami detalicznymi, podpisała umowę współpracy z agencją Practum Consulting.