0 1 0 0 0 7.05.2013Komisja Etyki Reklamy oceniła billboard mebli VexonDo Komisji Etyki Reklamy wpłynęła skarga dotycząca reklamy zewnętrznej mebli firmy Vexon. Billboard przedstawiający skąpo ubraną kobietę na tle kanapy, opatrzony hasłem „Weź mnie w Vexonie”, został uznany za dyskryminujący.
0 1 0 0 0 7.05.2013Spada zaufanie do transakcji internetowych – wyniki badania ARC Rynek i OpiniaTransakcje online budzą coraz większe obawy internautów – wynika z raportu ARC Rynek i Opinia „Nowoczesne Usługi Bankowe 2013”. W ciągu ostatniego roku najbardziej spadło zaufanie do płatności kartą za zakupy on-line.
1 1 0 0 0 7.05.2013Surfujący krab w reklamie Algidy (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa lodów Big Milk marki Algida (Unilever). Bohaterem spotu telewizyjnego jest surfujący na patyczku od loda krab. Cel działań to odświeżenie marki.
0 1 0 0 0 7.05.2013Presco z agencją PRSpółka Presco, działająca w branży obrotu wierzytelnościami detalicznymi, podpisała umowę współpracy z agencją Practum Consulting.
0 1 0 0 0 7.05.2013Jerzy Janowicz w kampanii Peugeot RCZRuszyła kampania reklamowa pod hasłem „Nowy Peugeot RCZ. Poczuj dreszcz emocji”. Ambasadorem modelu został tenisista Jerzy Janowicz.
2 1 0 0 0 7.05.2013Nestea z kampanią wprowadzającą nowy produkt (wideo)Nestea poszerza portfolio herbat zielonych o obniżonej zawartości cukru. Wprowadzeniu nowości towarzyszy kampania marketingowa, której kluczowym elementem są działania ATL.
1 1 0 0 0 7.05.2013Soczewki Acuvue promowane w interaktywnych spotach (wideo)Czy zakładanie soczewek kontaktowych jest bezpieczne? Czy ich noszenie jest zdrowe? Czy to drogie rozwiązanie? Odpowiedzi na te i inne częste pytania zawarto w interaktywnych spotach online. Promują one soczewki Acuvue, produkowane przez Johnson & Johnson Vision Care.
1 1 0 0 0 7.05.2013Serce i Rozum śpiewają hit Lombardu (wideo)W najnowszej kampanii Orange Serce i Rozum śpiewają na melodię przeboju zespołu Lombard – „Szklana pogoda”. Informują w ten sposób o nowej ofercie – FunPacku HD z telewizją NC+.
0 2 0 0 0 7.05.2013Atmedia otwierają sprzedaż czasu reklamowego na czerwiecRusza sprzedaż kampanii reklamowych na czerwiec w reprezentowanych przez Atmedia stacjach telewizyjnych. Podobnie jak w poprzednich miesiącach średni koszt dotarcia zostaje utrzymany na poziomie ceny z czerwca 2012 r.
0 1 0 0 0 7.05.2013Debiut Spicy Mobile – agencji komunikacji mobilnejArtur Zawadzki oraz Rafał Karczewski uruchomili agencję Spicy Mobile, która specjalizuje się w realizacji kampanii reklamowych, analizie, badaniach i doradztwie oraz tworzeniu mobilnych rozwiązań technologicznych.