0 2 0 0 0 26.04.2013Trzy czwarte Polaków kupuje w dyskontachTrzy czwarte Polaków robi zakupy w dyskontach, 26% wyłącznie w tej kategorii sklepów sieciowych. Biedronka jest liderem rankingu satysfakcji klientów sieci handlowych – wynika z przygotowanego przez PBS raportu „Klienci sieci handlowych”.
0 1 0 0 0 26.04.2013Carte d’Or namawia do wyznawania uczućW maju i czerwcu w sześciu miastach Polski przeprowadzone zostaną akcje „Drzewa miłości”, promujące lody Carte d’Or (Unilever). Powstaną strefy, w których pary będą mogły wyrażać swoje uczucia.
1 1 0 0 0 26.04.2013Zbigniew Bartman w kampanii Okocimia „Widzimy się na meczu” (wideo)26 kwietnia rozpoczyna się kampania reklamowa marki Okocim, oficjalnego sponsora polskiej siatkówki. W kampanii wykorzystany został wizerunek ambasadora marki – siatkarza Zbigniewa Bartmana.
1 2 0 0 0 26.04.2013Mamed Chalidow w kampanii produktów Śnieżka Acryl-Putz (wideo)29 kwietnia wystartuje kampania reklamowa marki Śnieżka. Działania pod hasłem „Acryl-Putz. W gładzeniu mistrz jest tylko jeden!” obejmą telewizję, prasę oraz Internet. Twarzą kampanii został zawodnik mieszanych sztuk walki MMA – mistrz federacji KSW w wadze półciężkiej – Mamed Chalidow.
1 1 0 0 0 26.04.2013Felix sprawdzi, czy potrafimy miauczećMarka Felix wprowadza do swojej oferty karm dla kotów przekąski Party Mix. Towarzyszy temu kampania samplingowa z użyciem „miaukomatu”.
1 1 0 0 3 25.04.2013Reklama „Grześki, zero bujdy” godzi w obraz relacji rodzinnych – stwierdza Komisja Etyki Reklamy (wideo)Komisja Etyki Reklamy rozpatrzyła skargę dotyczącą spotu „Grześki, zero bujdy” firmy Jutrzenka. Skarżący zarzucał naruszenie dobrych obyczajów oraz prowadzenie kampanii bez poczucia społecznej odpowiedzialności.
0 1 0 0 0 25.04.2013Planet PR i Com Creation tworzą Planet GroupW kwietniu firmy Planet PR i Com Creation utworzyły grupę marketingową Planet Group. Dodatkowo została wyodrębniona marka Questing, która uzupełnia ofertę w zakresie marketingu miejsc.
0 1 0 0 0 25.04.2013Poszukiwanie informacji o produktach finansowych – badanie GemiusaW reakcji na reklamy produktów finansowych internauci najczęściej wpisują nazwę w wyszukiwarkę, odwiedzają podaną w reklamie stronę WWW lub udają się do placówki banku. Gemius przedstawia wnioski z badania w raporcie „Finanse i plany finansowe polskich internautów”.
0 1 0 0 1 25.04.2013Wpływ social media na skuteczność e-mail marketingu (infografika)GetResponse przedstawia wyniki trzeciego badania sprawdzającego, jaki wpływ na skuteczność działań e-mail marketingowych mają media społecznościowe. Najnowsze badanie potwierdza wnioski poprzednich analiz – potencjał social media może zwiększyć skuteczność e-mail marketingu.
0 1 0 0 0 25.04.2013Marka St. Tropez wybrała agencję PRDebiutująca na polskim rynku marka St. Tropez z portfolio PZ Cussons Beauty nawiązała współpracę z Premium Public Relations.