0 1 0 0 0 23.04.2013Mobilna Polska coraz bliżej Europy Zachodniej (infografika)Współczynnik penetracji smartfonów w Niemczech przekracza 50%, w Polsce jest o połowę niższy. Poziom odsłon mobilnych utrzymuje się jednak w obu państwach na tym samym poziomie.
0 3 0 0 0 23.04.2013Polska reprezentacja wicemistrzem świata w Global Management ChallengeReprezentacja Polski zdobyła wicemistrzostwo świata w finale konkursu Global Management Challenge (GMC). Zawody międzynarodowej symulacji biznesowej zostały rozegrane 17 i 18 kwietnia w Bukareszcie.
0 1 0 0 0 23.04.2013Raport ARC na temat sportów ekstremalnychSpośród Polaków zainteresowanych tematyką sportową 10% interesuje się sportami ekstremalnymi. Są to w większości mężczyźni (65%) w wieku 18–34 lata (55%) – wynika z badania Sponsoring Monitor ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 0 0 23.04.2013Axis Communications rozpoczyna współpracę z Planet PRFirma informatyczna Axis Communications rozpocznie współpracę z Planet PR. Agencja została wybrana w wyniku przetargu oraz wcześniejszej rekomendacji.
0 2 0 0 0 23.04.2013Nowa odsłona SymetriiAgencja interaktywna Symetria w drugim kwartale 2013 r. zmienia wizerunek marki. Towarzyszy temu wprowadzenie nowych usług.
0 2 0 0 0 23.04.2013Podsumowanie Kongresu Profesjonalistów PR 2013Tegoroczny Kongres Profesjonalistów PR miał ponad dwustu uczestników. Wydarzenie odbywało się 18 i 19 kwietnia w Rzeszowie.
3 1 0 0 0 23.04.2013Bosch zachęca górala, artystę i pracownika korporacji do odkurzania (wideo)„Supermoc w Twoim domu” to kampania, której celem jest promocja odkurzaczy linii ProPower marki Bosch. W ramach prowadzonych działań powstały reklamy wideo, których bohaterami są rodziny Boschmenów.
1 1 0 0 0 23.04.2013Orange ma pomysł, jak zdobyć przewagę w biznesie (wideo)Orange rusza z kampanią skierowaną do firm, pod hasłem „21 powodów, że lepiej być w Orange”. Akcja ma zasięg ogólnopolski.
0 1 0 0 0 23.04.2013Zakończyły się V Targi Packaging InnovationsTargi Packaging Innovations to wydarzenie dla przedstawicieli branży opakowań, co roku wiosną odbywające się w Warszawie. Tegoroczna V edycja miała miejsce 10 i 11 kwietnia w Hali Expo XXI. Wśród wystawców znalazły się firmy z kraju i zagranicy (Litwa, Ukraina, Francja, Włochy, Wielka Brytania) – w sumie ponad 140 przedsiębiorstw.
0 1 0 0 0 23.04.2013Orangina Schweppes International wybrała dom mediowy do działań w PolsceFirma Orangina Schweppes International, w której portfolio znajdują się m.in. napoje Orangina, Schweppes, Oasis i Dr. Pepper, zakończyła lokalny przegląd ofert na obsługę swojego budżetu mediowego. Wybranym domem mediowym jest Havas Media.