1 1 0 0 0 15.04.2013Dzień z Onetem w spocie „Onet non stop” (wideo)Onet rozpoczął kampanię reklamową „Onet non stop”. Reklamy pojawią się w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych, w stacjach radiowych, Internecie (z wykorzystaniem narzędzi autopromocyjnych Grupy Onet) oraz w tygodnikach opinii.
1 1 0 0 1 15.04.2013Kubuś zabierze w „magiczną podróż” (wideo)Trwa akcja promocyjna marki soków z portfolio Maspexu Wadowice – „Magiczna podróż Kubusia”. 15 kwietnia rozpoczęła się towarzysząca jej kampania reklamowa.
0 1 0 0 0 15.04.2013„Stąd płynie nasza duma” – Elbląg promuje piwo SpecjalNa początku kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa marki Specjal z portfolio Grupy Żywiec. Jej hasło brzmi: „Stąd płynie nasza duma”.
0 4 0 0 0 15.04.2013Dr John Quest – nowy brand hero Nazwy.plNazwa.pl, dostawca usług hostingowych i rejestracji domen, rozpoczął kampanię reklamową pod hasłem „Twoje wyzwania – nasze rozwiązania”.
0 2 0 0 0 15.04.2013Wisetrends – nowe narzędzie do monitoringu social mediaNa rynku pojawiło się nowe narzędzie do monitorowania działań w mediach społecznościowych. Usługa Wisetrends dostępna jest od 15 kwietnia.
1 1 0 0 0 15.04.2013Wilq ujawnia prawdę o Hoop Coli (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa Hoop Coli, której twarzą został Wilq – komiksowy superbohater.
0 4 0 0 0 15.04.2013„Kraków to stan umysłu” – Miss Polski 2012 zachęca do studiowania w Krakowie16 kwietnia rozpoczyna się kampania promocyjna miasta, zachęcająca do studiowania w Krakowie. Jej twarzami są: Katarzyna Krzeszowska (Miss Polski 2012), Maciej Kot (brązowy medalista mistrzostw świata w skokach narciarskich) i Michał Gazda (zdobywca złotego medalu w zawodach Robot Challenge).
1 1 0 0 0 15.04.2013Wędliny Madej Wróbel z pierwszą kampanią telewizyjną (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa marki Madej Wróbel, dotycząca nowej linii produktowej.
0 1 0 0 0 15.04.2013Krzysztof Wielicki na Forum IAB w czerwcu„Sukces liczy się naprawdę, kiedy »doniesie się« go do bazy” – Krzysztof Wielicki, himalaista, niestrudzony zdobywca i biznesmen otworzy Forum IAB 2013, które odbędzie się 5 i 6 czerwca w salach Multikina warszawskich Złotych Tarasów. Podczas prelekcji opowie, jak zdobywanie górskich szczytów i zarządzanie łączy ta sama filozofia pokonywania przeszkód i osiągania celów.
2 1 0 0 0 14.04.2013Zapaśnik sumo atakuje na stadionie – wirusowa kampania marki Devk (wideo)Zapaśnik sumo szarżujący przez kolejne rzędy krzesełek – taką scenę zobaczyli widzowie na stadionie w Leverkusen. Była to kampania wirusowa niemieckiego ubezpieczyciela, firmy Devk.