0 2 0 0 0 5.04.2013Z „Top Model” do kampanii marki TriumphTrwa konkurs marki Triumph w serwisie społecznościowym Instagram. Twarzą akcji jest uczestniczka programu „Top model” – Anna Piszczałka.
0 1 0 0 0 5.04.2013Škoda wybrała agencję reklamowąAgencją reklamową obsługującą markę Škoda został Opcom. Zadaniem ocenianym w procesie przetargowym było przygotowanie kompleksowej strategii komunikacji brandu, uwzględniającej wszystkie możliwe kanały dotarcia do odbiorcy.
0 1 0 0 0 5.04.2013741 reklam w 10. edycji konkursu Klubu Twórców ReklamyDo 10. edycji konkursu Klubu Twórców Reklamy nadesłano rekordową liczbę 741 zgłoszeń. Rozstrzygnięcie konkursu 23 kwietnia.
2 1 0 0 0 5.04.2013Tesco Polska promuje e-zakupy (wideo)Tesco Polska rozpoczęło nową kampanię internetową promującą zakupy z dostawą do domu, pod hasłem „Dostawca Tesco dzwoni do drzwi, a tu...”.
0 3 0 0 0 5.04.2013Galeria Kaskada z rozkwitającym tulipanem na cityscrollu2 kwietnia rozpoczęła się kampania szczecińskiej Galerii Kaskada na nośnikach AMS. W ramach kampanii wiosennie zaaranżowano konstrukcje cityscrolli.
0 2 0 0 0 5.04.2013Marzec na Facebooku (raport „Fanpage Trends”)Największe strony stabilnie rosną, Kuba Wojewódzki w dwa miesiące zdobył więcej fanów swojej nowej strony niż Janusz Korwin-Mikke od początku. Największe zaangażowanie wywołały posty amerykańskiej ambasady i Muzeum Powstania Warszawskiego. Sotrender opublikował marcowy raport „Fanpage Trends”. Nową kategorią w raporcie są Kluby Piłkarskie.
0 1 0 0 0 5.04.2013Drugi etap testów płatności mobilnych w BiedronceJak poinformowały „Puls Biznesu” oraz „Dziennik Gazeta Prawna”, po testach w jednym z warszawskich dyskontów w połowie kwietnia płatności mobilne mają być sprawdzane przez dwa tygodnie w placówkach Poznania.
0 3 0 0 0 5.04.2013Nierówny podział obowiazków domowych. Polki poświęcają im niemal o 1,5 godz. więcej czasu niż Polacy (badanie)Powoli wyrównuje się dysproporcja w podziale obowiązków w polskim domu, jednak nadal codzienne prace domowe w większym stopniu spoczywają na barkach Polek niż Polaków. Nieodpłatne prace domowe, czyli podstawowe czynności takie jak pranie, sprzątanie, gotowanie, wykonuje obecnie aż 85 proc. kobiet i tylko 44 proc. mężczyzn.
0 6 0 0 0 5.04.2013Wyniki Megapanelu za luty 2013Skype częściej uruchamiany niż GG, zmiany w sposobie badania aplikacji. Niewielkie zmiany pozycji wśród najbardziej popularnych witryn. Wyniki badania Megapanel Polskich Badań Internetu i Gemiusa – luty 2013 r.
3 1 0 0 0 5.04.2013Rusza kampania reklamowa marki Tyskie (wideo)Reklamy telewizyjne, współpraca z blogerami Lekko Stronniczy, odświeżenie opakowania. To elementy rozpoczętej w kwietniu kampanii wizerunkowej marki Tyskie.