0 1 0 0 0 21.03.2013Grupa Accor zawarła globalny kontrakt z firmą MoodMiędzynarodowa firma hotelarska Accor podpisała trzyletnią umowę z firmą Mood Media, specjalizującą się w marketingu sensorycznym.
0 7 0 0 0 21.03.2013Najbardziej opiniotwórcze media w lutymZwiązki partnerskie, starcia na linii Anna Grodzka – Krystyna Pawłowicz, doświadczenia Władysława Serafina z drogówką, zmiany, sojusze i rozstania po obu stronach sceny politycznej – luty był miesiącem polityki. Prawie co czwarta cytowana informacja dotyczyła tego tematu.
0 1 0 0 0 21.03.2013„Detal ma znaczenie” w kampanii VelvetDo 14 kwietnia potrwa ogólnopolska akcja „Detal ma znaczenie”, organizowana przez Kimberly-Clark, właściciela marki Velvet. Promocja jest związana z wprowadzeniem na rynek dwóch nowych linii dekoracyjnego papieru toaletowego Velvet: Atmosfera Natury oraz Styl i Kolor. Działania promocyjne skierowane do konsumentów obejmują konkurs fotograficzny.
0 2 0 0 1 21.03.2013Rozstrzygnięto konkurs na mural Galerii KrakowskiejRozstrzygnięto konkurs na mural, który ozdobi Galerię Krakowską, centrum handlowe usytuowane w pobliżu krakowskiego dworca kolejowego. Autorką zwycięskiego projektu jest Justyna Posiecz-Polkowska, absolwentka Wydziału Malarstwa gdańskiej Akademii Sztuk Pięknych. Odsłonięcie muralu nastąpi w drugiej połowie maja.
0 1 0 0 1 21.03.2013Facebook uruchamia funkcję Lookalike AudiencesFacebook ogłosił globalne uruchomienie Lookalike Audiences – nowej funkcji, która umożliwia odpowiednią lokalizację odbiorców, co z kolei pozwala na pozyskanie nowych klientów i rozwój biznesu.
2 2 0 0 0 21.03.2013Kamil Bednarek i Czesław Mozil przeszli do Play (wideo)Kamil Bednarek i Czesław Mozil są kolejnymi gwiazdami, które wystąpiły w spotach Play. Operator reklamuje swoją ofertę na kartę dwoma kolejnymi filmami.
4 1 0 0 0 21.03.2013Co zrobi Kinga Rusin za 100 tys.? – kampania Godzina dla Ziemi23 marca o godz. 20:30 odbędzie się Godzina dla Ziemi organizowana przez WWF. O tej porze miliony ludzi na całym świecie wyłączą światła na jedną godzinę, aby pokazać wspólne zaangażowanie w ratowanie planety. W kampanii promującej akcję wzięli udział m.in. Kinga Rusin, Agnieszka Szulim czy Michał Piróg.
1 1 0 0 2 21.03.2013Telewizja N i Canal+ tworzą platformę NC+ (wideo)21 marca, w 18. rocznicę uruchomienia Canal+ w Polsce, zadebiutowała platforma cyfrowa NC+, powstała z połączenia Cyfry+ i N. Na czele przedsięwzięcia stanął Julien Verley, dotychczasowy wiceprezes Grupy Canal+.
1 1 0 0 0 21.03.2013KFC odwija nowe smaki (wideo)KFC rozpoczęło kampanię reklamową nowych smaków tortilli Twister. 15- i 30-sekundowe spoty promujące najnowszą ofertę emitowane będą na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych: Polsat, TVN, TV4 oraz na kanałach tematycznych.
1 4 0 0 0 21.03.2013Na Lublin spadły tajemnicze skrzynie (wideo)21 marca rozpoczął się etap teaserowy akcji „Szybko zleciało” w Lublinie. Na ulicach miasta ustawiono duże skrzynie z nieznaną zawartością. Kolejna odsłona kampanii wystartuje 4 kwietnia o godz. 12.00.