0 1 0 0 0 19.03.2013Grupa RMF kupuje sieć radiową od Mediów RegionalnychSpółka Multimedia (Grupa RMF) nabyła Grupę Gra – sieć czterech stacji radiowych nadających program pod szyldem Radio Gra.
1 1 0 0 0 19.03.2013Vidaron do malowania płotu, ławeczki i pergoli (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa marki Vidaron, oferującej produkty do ochrony i dekoracji drewna. Działania obejmujące telewizję, Internet oraz prasę odbywają się pod hasłem „Teflon chroni, Vidaron gwarantuje”.
0 1 0 0 0 19.03.2013PCK pomaga liczyć kaloriePolski Czerwony Krzyż przygotował aplikację „Zbędne kalorie”, która wspiera pozyskiwanie środków na walkę z niedożywieniem dzieci. Aplikacja przeznaczona jest dla osób na diecie – dodaje im motywacji w chwilach kryzysów silnej woli, a zapisane w kalendarzu zbędne kalorie mogą zostać przekazane SMS-em na rzecz podopiecznych PCK.
0 4 0 0 0 19.03.2013Badanie IMM: Biedronka i Media Markt najpopularniejsze w mediachInstytut Monitorowania Mediów przeanalizował wydatki reklamowe wybranych sieci handlowych (na podstawie danych Admonit). Raport zawiera dane dotyczące zarówno działalności reklamowej, jak i niekomercyjnej obecności w mediach.
2 1 0 0 0 19.03.2013„Dość biegania po sklepie”. Avans nawiązuje do akcji Media Markt (wideo)Avans, sieć sklepów AGD i RTV, rozpoczyna promocję pod hasłem „Wielkie klikanie”. Akcja nawiązuje do konkursu „Bierz, co chcesz! Najdłuższe 150 sekund w Media Markt”, w którym konsumenci mogli wygrać dowolnie wybrane przez siebie produkty.
0 1 0 0 0 18.03.2013Strony o zdrowiu i medycynie w styczniu najczęściej odwiedzane przez kobiety – badanie GemiusaPonad 40 proc. polskich internautów korzysta z portali poświęconych zdrowiu i medycynie, a prawie 10 proc. z aptek internetowych. Wśród użytkowników tych portali dominują kobiety (57 proc.). Takie wyniki przynosi analiza Gemiusa za styczeń 2013 roku.
1 1 0 0 0 18.03.2013Pele kibicuje polskiej drużynie w reklamie BZ WBK (wideo)Bank Zachodni WBK jest sponsorem transmisji meczów reprezentacji Polski w eliminacjach do mistrzostw świata 2014 w Brazylii. Z tej okazji przygotowano 8-sekundowy billboard sponsorski, w którym wystąpił brazylijski piłkarz Pele.
0 1 0 0 0 18.03.2013Chevrolet rozpoczyna współpracę z polską agencją w zakresie social mediaChevrolet i jego światowa agencja reklamowa CommonWealth rozpoczęły współpracę w Polsce z agencją marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide.
4 1 0 0 0 18.03.2013Owoce Tymbarku dają z liścia (wideo)W połowie marca ruszyła kampania reklamowa Tymbarku. Promuje ona napoje z linii Owoce Świata w butelkach o pojemności 250 ml. Reklamy są emitowane w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych, takich jak TVN, Polsat oraz w kanałach młodzieżowych i tematycznych.
1 1 0 0 0 18.03.2013Serce i Rozum przeprowadzają casting (wideo)18 marca rozpoczęła się kolejna kampania Orange z udziałem Serca i Rozumu. Bohaterowie przeprowadzają casting, dzięki któremu animowane postacie mogą wystąpić w spocie reklamowym. Działania komunikacyjne obejmą telewizję, radio, reklamę zewnętrzną i prasę.