0 1 0 0 0 12.03.2013 ARTYKUŁ SPONSOROWANYAudyt kampanii SEM – gdy trzeba ocenić jej potencjałJak sprawdzić, czy zlecana kampania SEM jest prowadzona optymalnie? Czy jej budżet wykorzystywany jest najbardziej efektywnie? Niezależnie od tego, czy sami prowadzimy naszą kampanię, czy zlecamy ją agencji – powinniśmy mieć pewność, że jest ona realizowana w najlepszy możliwy sposób. 19 kwietnia Marketing Online zaprasza na szkolenie z zasad prowadzenia audytu działań SEM.Informacja promocyjna
0 1 0 0 0 12.03.2013Brand24 wchodzi do IndonezjiBrand24, polskie narzędzie monitoringu Internetu wchodzi na rynek indonezyjski. Wdrożeniami na rynku lokalnym zajmie się agencja interaktywna Joy Intermedia.
1 1 0 0 1 12.03.2013Tomasz Kot w kolejnym spocie Netii (wideo)11 marca ukazał się nowy spot w ramach prowadzonej od lutego kampanii Netii. W reklamie wystąpił Tomasz Kot, który promuje telewizję osobistą. Akcja reklamowa potrwa do połowy kwietnia.
0 3 0 0 0 12.03.2013Studenckie projekty opakowań podczas targów Packaging Innovations11 marca zostali wyłonieni studenccy laureaci drugiej edycji konkursu na najlepsze opakowanie. Ich projekty zostaną zaprezentowane w Strefie Studenta podczas targów Packaging Innovations 10 i 11 kwietnia w Warszawie.
2 4 0 0 0 12.03.2013Mapping 3D na muralu w kampanii Škody (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa Škody Octavii – największa jak dotąd na rynku polskim. Akcji towarzyszy m.in. pokaz videomappingu 3D na miejskich muralach oraz w sali kinowej. Działania promujące markę potrwają do 30 kwietnia.
0 1 0 0 0 11.03.2013Ile godzin w styczniu kobiety spędziły w Internecie?W styczniu Amerykanki spędziły w Internecie średnio 42 godziny. Zaraz za nimi znalazły się kobiety z Kanady i Wielkiej Brytanii, które na surfowanie online poświęciły odpowiednio 41,9 oraz 41,7 godzin. Polki są piąte w rankingu zestawionym przez firmę analityczną comScore.
0 1 0 0 0 11.03.2013Rynek reklamy skurczy się o 4% – prognozy domu mediowego OMDW 2013 roku rynek reklamy skurczy się o 4%. Postępujący spadek inwestycji w media drukowane wraz z odpływem czytelników do Internetu spowoduje przenoszenie budżetów reklamowych z prasy do Sieci. W najgorszym scenariuszu prasa straci nawet 15% – wynika z najnowszych prognoz domu mediowego OMD.
0 3 0 0 5 11.03.2013Kampania społeczna „Możesz to zmienić”11 marca ruszyła kampania społeczna poruszająca temat procesu usamodzielniania dzieci z domów dziecka, pod hasłem „Możesz to zmienić”. W akcji wzięli udział: aktor Jarosław Jakimowicz, bokser Albert Sosnowski oraz wokalistka Marta Wiśniewska.
0 1 0 0 0 11.03.2013Coca-Cola Poland Services wybrała agencję PRRaczkiewicz Chenczke Consultants rozpoczyna obsługę public relations wszystkich marek w portfolio Coca-Cola Poland Services.
1 1 0 0 2 11.03.2013Oknoplast reklamuje system ColorFull (audio)Z początkiem marca ruszyła kampania reklamowa firmy Oknoplast, promująca system oklejania ram okiennych ColorFull. Działania obejmą spoty radiowe, reklamę w prasie oraz Internecie. Hasło kampanii to „100% koloru – 50% taniej”.