0 2 0 0 0 11.03.2013Większość reklam telewizyjnych odsyła do Internetu – wyniki badaniaLink do strony, zaproszenie do odwiedzenia profilu w sieci społecznościowej lub sprawdzenia marki w wyszukiwarce – coraz więcej reklamodawców wykorzystuje w kampaniach telewizyjnych nawiązanie do Internetu. Takie są wyniki analizy biura reklamy telewizji i nowych mediów Atmedia.
0 2 0 0 0 11.03.2013Sandomierz najpopularniejszy – dzięki serialowi „Ojciec Mateusz”Press-Service Monitoring Mediów przeanalizował wyniki obecności jedenastu nazw miast w kontekście dwunastu tytułów wybranych polskich seriali. Najlepszą pozycję pod względem liczby publikacji oraz potencjalnych kontaktów informacji z odbiorcą uzyskał Sandomierz, pokazywany w serialu „Ojciec Mateusz”.
2 1 0 0 0 11.03.2013Orange z kampanią reklamową skierowaną do firm (wideo)11 marca w największych stacjach telewizyjnych rozpoczyna się kampania reklamowa Orange. W ramach akcji Orange dla Firm zrealizowano dwa nowe spoty – „Sklep rowerowy” i „Żaluzje”.
0 1 0 0 0 11.03.2013Akredytacja The Chartered Institute of Marketing na lata 2013–2014 dla firmy QuestusFirma Questus otrzymała akredytację The Chartered Institute of Marketing (CIM) na kolejne dwa lata swojej działalności.
1 1 0 0 0 11.03.2013Bez kompleksów na zagranicznej plaży (wideo)Firma Novascon Pharmaceuticals rozpoczęła kampanię reklamową suplementu diety wspomagającego odchudzanie, o nazwie Mini Linia. Pierwszy raz polska firma farmaceutyczna zleciła nakręcenie spotu w zagranicznych plenerach. Akcja rozgrywa się na słonecznej plaży oddalonej od Polski o blisko 12 tys. kilometrów.
0 1 0 0 0 11.03.2013Hertz Systems z agencją reklamowąAgencja reklamowa Malum rozpoczęła współpracę z firmą Hertz Systems, producentem sprzętu przeznaczonego dla sektorów obronnych. Zawarta umowa dotyczy kompleksowych działań reklamowych: ATL, BTL i digital.
0 1 0 0 0 11.03.2013Spotify rozpoczyna współpracę z agencją PR w social mediaHill+Knowlton Strategies poprowadzi działania social PR serwisu streamingowego Spotify. Agencja przygotowała i realizowała kampanię wprowadzającą Spotify na polski rynek, a obecnie zajmuje się bieżącą obsługą biura prasowego i polskojęzycznych kanałów social media serwisu.
0 1 0 0 0 11.03.2013Prawie połowa Polaków narzeka na brak gotówki – badanie IIBRAż 83 proc. Polaków zmienia lub chciałoby zmienić swoje życie na lepsze. Większość ma w związku z tym konkretne plany – pokazuje najnowsze badanie przeprowadzone przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych na zlecenie BNP Paribas Banku Polska. Dla ponad 40 proc. respondentów największą przeszkodą w realizacji zamierzeń jest brak gotówki.
1 1 0 0 0 10.03.2013Pierwsza w historii globalna kampania Doritos (wideo)Akcja połączona jest ze zmianą logo i opakowania chipsów Doritos oraz opracowaniem bardziej spójnego pozycjonowania marki w 37 krajach.
1 1 0 0 2 10.03.2013Australia organizuje drugą edycję kampanii „Najlepsza praca na świecie” (wideo)Jedna z najlepszych kampanii marketingu miejsc z ostatnich lat – poszukiwanie zarządcy tropikalnej wyspy – będzie miała kontynuację. „Best Job in the World” będzie teraz zachęcała młodych ludzi do zamieszkania i podjęcia pracy w sześciu regionach Australii.