0 1 0 0 0 5.03.2013Grupa Ströer z narzędziem planowania kampanii OOHOptymalizator OKO 3.0 dostępny jest od początku marca dla wszystkich klientów firmy Grupy Ströer. To trzecia odsłona narzędzia do podstawowego planowania kampanii OOH. OKO 3.0 wykorzystuje rozbudowaną liczbę wskaźników wyliczających efektywność kampanii.
0 1 0 0 0 5.03.2013Łódź chce podjąć współpracę z profesjonalną agencją PRSpoty emitowane w ramach kampanii „Łódź kreuje”, na którą miasto wydało ponad 1 mln zł, obejrzało 6 mln osób. Bartłomiej Wojdak, dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi twierdzi jednak, że wbrew początkowym przewidywaniom budżet ogólnopolskiej kampanii był zbyt mały. Zaznacza również, że wyboru agencji PR dla miasta nie chce dokonywać według kryterium ceny.
0 2 0 0 0 5.03.2013Bielizna marki Triumph w wiatach przystankowych1 marca rozpoczęła się niestandardowa kampania na nośnikach AMS. Na ulicach Warszawy w wybranych wiatach przystankowych można obejrzeć i „przymierzyć” bieliznę powieszoną na manekinach. W ten niestandardowy sposób Triumph reklamuje swoją nową kolekcję bielizny.
0 1 0 0 0 5.03.2013Colgate nawiązuje współpracę z agencją PRAgencja 38PR rozpoczęła współpracę z Colgate w ramach promocji Światowego Dnia Zdrowia Jamy Ustnej oraz ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Pokochaj zdrowy uśmiech”. Działania obejmują prowadzenie biura prasowego.
0 1 0 0 0 5.03.2013Orange Polska z agencją Płodni.com w social mediaAgencja Płodni.com od lutego dołączyła do grupy agencji realizujących działania promocyjne i wizerunkowe Orange Polska w Internecie.
2 1 0 0 0 5.03.2013Królewna Śnieżka, Szymon Majewski i siedmiu krasnoludków (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa PKO BP, w której kolejny raz wziął udział Szymon Majewski. Akcja promuje pożyczkę gotówkową Mini Ratka. Działania reklamowe będą prowadzone w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych oraz w Internecie.
1 2 0 0 0 5.03.2013Lutowy raport „Fanpage Trends”Sotrender opublikował kolejny raport „Fanpage Trends”. Badanie informuje m.in. o nowych możliwościach Facebooka, powrocie Kuby Wojewódzkiego, pomyśle mBanku na stworzenie banku nowej generacji oraz najbardziej angażujących profilach.
0 1 0 0 0 5.03.2013Internauci słuchają muzyki w Internecie, ale nie chcą za nią płacić – badanie OMDBlisko 80% badanych słucha muzyki za pośrednictwem Internetu, 62% ogląda wideo, zaś połowa ankietowanych przyznaje, że wykorzystuje Internet do gier. 57% badanych nie chce płacić za dostęp do multimediów, a tylko 28% kiedykolwiek zapłaciło za muzykę lub wideo. Takie są wyniki ankiety Działu Badań domu mediowego OMD.
0 1 0 0 0 4.03.2013Termin zgłoszeń do konkursu KTR przedłużonyDo 10. edycji konkursu KTR można zgłaszać prace, które zostały zrealizowane od 15 marca ubiegłego roku do 15 marca bieżącego roku. Jury ogłosi zwycięzców podczas gali 23 kwietnia, która odbędzie się w Teatrze Polskim w Warszawie.
0 1 0 0 0 4.03.2013Konkurs „Blog Firmowy Roku” łączy się ze Stowarzyszeniem Prasy FirmowejStowarzyszenie Prasy Firmowej i Dominik Kaznowski postanowili zacieśnić współpracę, która będzie dotyczyć wzajemnego wsparcia informacyjnego, organizacyjnego i merytorycznego konkursu na najlepszy blog firmowy oraz projektów Stowarzyszenia Prasy Firmowej (SPF).