0 1 0 0 0 4.03.201311. edycja Miesiąca Fotografii w Krakowie pod opieką agencji PRAgencja Kostrzewa PR będzie promować Miesiąc Fotografii w Krakowie. Tegoroczna edycja festiwalu odbędzie się na przełomie maja i czerwca (16.05 – 16.06). Organizatorem jest Fundacja Sztuk Wizualnych.
0 6 0 0 0 4.03.2013Wirtualne przymierzalnie w polskich centrach handlowychPodczas eventów organizowanych w pięciu centrach handlowych zarządzanych przez firmę Apsys polscy klienci będą mogli przetestować wirtualne przymierzalnie. Technologia oparta na systemie rozszerzonej rzeczywistości ma ułatwić i przyśpieszyć podjęcie decyzji zakupowej.
0 1 0 0 0 4.03.2013Atmedia partnerem reklamowym Stars.TVAtmedia rozpoczynają sprzedaż reklam i akcji specjalnych w nowej stacji muzycznej. Stars.TV dołącza do portfolio biura reklamy telewizji od kwietnia.
1 3 0 0 0 4.03.2013Kampania Obi: Wychował się wśród tuj, nie znał strachu przed wężamiOd marca trwa kampania promująca markety budowlane i ogrodnicze Obi. Działania reklamowe prowadzone są przede wszystkim w telewizji oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Ich hasło brzmi „Obi tak to robi”.
1 1 0 0 0 4.03.2013„Szklanka soku do śniadania” – akcja promująca Tymbark (wideo)Rusza ogólnopolska kampania telewizyjna soków Tymbark pod hasłem „Szklanka soku do śniadania”. Spot emitowany będzie w największych stacjach telewizyjnych m.in. TVP, Polsat, TVN oraz w kanałach tematycznych.
1 1 0 0 0 4.03.2013Rozum zapamiętał cały Internet. Serce radzi, by przeszedł się na spacer (wideo)4 marca wystartowała kampania reklamowa promująca Neostradę. Działanie obejmą telewizję, prasę i nośniki reklamy zewnętrznej. W spocie Rozum odbiera nagrodę Szwedzkiej Akademii Nauk we wszystkich dziedzinach, a Serce proponuje spacer z psem Pieszczochem.
1 1 0 0 0 4.03.2013Krystyna Czubówna o trudnym losie starszych koni (wideo)W marcu rozpoczęła się kampania społeczna, która dotyczy zmiany statusu prawnego konia ze zwierzęcia rzeźnego na towarzyszące człowiekowi. Pierwsza odsłona akcji ma zachęcić Polaków do przekazania 1% swoich podatków na rzecz Fundacji Pegasus – organizacji, której głównym celem jest pomoc koniom cierpiącym na skutek niehumanitarnych działań człowieka.
1 1 0 0 0 4.03.2013Zobacz więcej: kobaltowe szyjki i karmazynowe łapki gołębi w kampanii Vectry (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa telewizji kablowej Vectra. Akcja potrwa do końca czerwca. Widoczna będzie w telewizji oraz prasie. Obejmie również spoty w radiu, działania z obszaru OOH, Internetu, a także akcje niestandardowe i materiały BTL.
0 1 0 0 0 4.03.2013Nowa spółka Społeczności.pl powstaje ze struktur serwisu Fotka.plZ początkiem marca powołana została spółka Społeczności.pl, której działalność będzie koncentrować się na sprzedaży powierzchni reklamowej w najpopularniejszych serwisach społecznościowych w Polsce.
3 1 0 0 1 4.03.2013„Kochasz życie? Kochaj się z prezerwatywą”. Kampania społeczna „Kończ bez strachu” (wideo)4 marca rusza kampania społeczna „Kończ bez strachu”. Akcję popierają młodzi aktorzy: Dominika Gwit, Alan Andersz i Philippe Tłokiński, którzy wystąpili w trzech jej spotach. Reklamy zostaną wyemitowane w TVN. W akcję zaangażował się również aktor Łukasz Nowicki. Patronat merytoryczny nad projektem objął Program Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju (UNDP).