1 1 0 0 0 26.02.2013Mitsubishi promuje wyprzedaż dwóch modeli aut (wideo)Ruszyła kampania reklamowa wyprzedaży samochodów Mitsubishi z rocznika 2012. Akcja promująca markę informuje o rabatach, które obejmują modele Outlander oraz Lancer. Reklamy mają podkreślać niezawodność i dynamiczność aut.
1 1 0 0 1 26.02.2013Designer Tomasz Rygalik zaprojektował butelkę Heinekena (wideo)Tomasz Rygalik został ambasadorem programu „Your future bottle” marki Heineken. W ramach współpracy znany polski designer patronuje drugiej edycji globalnego konkursu „Remix our future”.
0 1 0 0 0 25.02.2013Billboard Galerii Rusz: Nadchodzi wiosna. Życie przestało być koszmaremArtyści z Galerii Rusz prezentują sztukę w przestrzeni miejskiej, by została ona dostrzeżona przez osoby, które na co dzień nie odwiedzają muzeów i galerii. Pod koniec lutego ukazał się billboard „Wiosenne przebudzenie”.
0 1 0 0 0 25.02.2013Radio Wawa świętuje swoje urodziny25 lutego ruszyła kampania promująca konkurs na antenie Radia Wawa, organizowany z okazji dwudziestych pierwszych urodzin stacji. Działania reklamowe potrwają do 25 marca.
1 1 0 0 0 25.02.2013Wynalazcy Plusa sprawdzają, kto się śmieje (wideo)Polkomtel kontynuuje kampanię Plusa, w której występują dwaj wynalazcy. Akcja reklamowa odbywa się pod hasłem „Smartfony LTE w Plus Abonament”. Działania ruszyły 24 lutego i obejmą telewizję, Internet oraz reklamę zewnętrzną.
3 1 0 0 0 25.02.2013Piotr Adamczyk tańczy do muzyki disco polo (wideo)25 lutego wystartowała kampania Eurobanku, która promuje kredyt gotówkowy bez prowizji. Spot reklamowy miał być utrzymany w humorystycznej konwencji. Piotr Adamczyk wciela się w rolę gwiazdy disco polo i śpiewa przearanżowany przebój Shazzy „Bierz, co chcesz”.
0 1 0 0 0 25.02.2013Audioteka wybiera system SalesManago do personalizacji marketinguAudioteka, serwis z audiobookami, wybrała system SalesManago do personalizacji i automatyzacji marketingu. Firma obsłuży tzw. Big Data, łącząc dane behawioralne o zachowaniu klienta na stronie WWW z danymi o zakupie audiobooków oraz tworząc automatyczne dynamiczne segmenty do automatycznych akcji marketingowych.
0 4 0 0 0 25.02.2013Kawa za check-in w Galerii MadisonOd 23 do 24 lutego w gdańskiej galerii handlowej Madison miała miejsce akcja wykorzystującą narzędzie geolokalizacji portalu Facebook. Aby wziąć udział w wydarzeniu, należało za pomocą urządzenia mobilnego wykonać check-in w Galerii Madison, pokazać go hostessie i w zamian odebrać kawę.
0 1 0 0 0 25.02.2013„Faktycznie najlepsza motywacja” w wiosennej kampanii Sodexo„Faktycznie najlepsza motywacja” to hasło wiosennej kampanii reklamowej segmentu Motywacja Pracowników firmy Sodexo Motivation Solutions. Kampania skierowana jest do firm, które poszukują rozwiązań motywacyjnych dopasowanych do potrzeb pracowników. Obejmuje działania reklamowe w prasie biznesowej, codziennej, magazynach branżowych i w Internecie.
1 2 0 0 0 25.02.2013 ARTYKUŁ SPONSOROWANYProfesjonalne kwalifikacje w nowej odsłonieProgram Professional Diploma in Marketing prowadzony jest w firmie questus od 2004 roku. Korzystając z doświadczeń uzyskanych w trakcie współpracy z 27 grupami, firma postanowiła spojrzeć na ten program szerzej. Tym, którzy podejmą wyzwanie uzyskania kwalifikacji CIM, przedstawia zatem nową formułę Professional Diploma in Marketing.Informacja promocyjna