1 3 0 0 0 12.02.2013Kampania reklamowa promująca wiosenną kolekcję House (wideo)Marka House wraz z wejściem do sklepów wiosennej kolekcji rozpoczęła kampanię zatytułowaną „San Fran”, która przedstawia parę bohaterów, Lexi i Josha, wędrujących po mieście.
0 1 0 0 0 12.02.2013Które agencje interaktywne miały najwyższy zysk w 2012 r.? – raportW 2012 roku najwyższy zysk odnotowała agencja K2. W roku 2011 firmie udało się zarobić ponad 5 mln złotych. Drugie miejsce przypadło Lemon Sky z wynikiem 1,6 mln złotych, a na trzecim miejscu podium znalazł się Artefakt – tak wynika z raportu Interaktywnie.com.
3 2 0 0 0 12.02.2013Miliard to nowe imię znanych Polek. Akcja „One Billion Rising” (wideo)Ruszyły przygotowania do akcji „Nazywam się Miliard”, czyli polskiej odsłony globalnej inicjatywy przeciwko przemocy wobec kobiet – „One Billion Rising”. Akcja prowadzona jest w imieniu miliarda kobiet, które stały się ofiarami przemocy fizycznej. 14 lutego w ponad 200 krajach odbędzie się taneczny flash mob. W Polsce akcja obejmie 25 miast.
1 1 0 0 0 12.02.2013Serwis muzyczny Spotify gra już w Polsce (wideo)Muzyczny serwis streamingowy Spotify rozpoczął działalność w Polsce. Oferuje darmową usługę, z której korzystają użytkownicy w 20 krajach na całym świecie.
0 2 0 0 1 12.02.2013„Czy polskie banki są społecznościowe?” – raportPolska branża bankowa wciąż szuka sposobu na znalezienie wspólnego języka z użytkownikami Facebooka. Na tle innych branż zaangażowanie fanów stron instytucji finansowych wypada najsłabiej – wynika z analizy Outbox Research.
1 1 0 0 2 12.02.2013Michał Rusinek pytany o skrzydełka motyli w kampanii MEN (wideo)Ministerstwo Edukacji Narodowej rozpoczęło kampanię promującą wysyłanie sześciolatków do szkoły. Akcję wspierają: Michał Rusinek, sekretarz Wisławy Szymborskiej, aktorka Monika Dryl i muzyk Mateusz Krautwurst. Kampania potrwa do końca kwietnia.
0 1 0 0 0 12.02.2013Czekolada zamawiana przyciskiem pilota – kampania interaktywna Milki CaramelFirma Kraft startuje z kampanią interaktywną, w której czekolada Milka Caramel będzie promowana za pośrednictwem telewizji cyfrowej. Reklama polega na wyświetleniu w podczas spotu telewizyjnego Milki Caramel specjalnie przygotowanych nakładek graficznych.
1 8 0 0 0 12.02.2013Kampania społeczna „Kraków chce oddychać” (audio)Na początku lutego w Krakowie rozpoczęła się kampania społeczna, która ma pomóc w walce ze smogiem. Akcja będzie prowadzona pod hasłami „Kraków chce oddychać”, a także „No smoging, please”. Działania reklamowe obejmą nośniki reklamy zewnętrznej oraz media regionalne i ogólnopolskie.
0 2 0 0 0 12.02.2013Mood Media zmienia nazwę na MoodFirma Mood Media, specjalizująca się w marketingu sensorycznym, rozpoczęła globalny rebranding. Celem działań jest lepsze komunikowanie oraz skuteczna integracja spółek portfelowych należących do grupy DMX i Muzak. Sloganem odzwierciedlającym nową misję grupy stał się „Mood: by design”. Zmiany przełożą się na oferowane usługi także na polskim rynku.
0 2 0 0 0 12.02.2013Narciarstwo biegowe i lekkoatletyka jeszcze bardziej popularne – badanie ARC Rynek i OpiniaNarciarstwo biegowe i lekkoatletyka to dyscypliny sportu, które w ciągu ostatniego roku najbardziej zyskały na popularności. Traci natomiast Formuła 1 i skoki narciarskie. Sportowcy, których rozpoznawalność najbardziej wzrosła, to Robert Lewandowski i Jakub Błaszczykowski. Największy spadek w tej kwestii dotyczył zaś Adama Małysza, Mariusza Pudzianowskiego i Artura Boruca – wynika z badania „Sponsoring Monitor 2012/2013” ARC Rynek i Opinia.