0 3 0 0 0 11.02.2013Małe formaty handlowe z dużym potencjałem rozwoju (raport)Rynek małych formatów handlowych charakteryzuje się dużym potencjałem rozwoju. Mniejsze obiekty handlowe będą zyskiwać na popularności wśród konsumentów, najemców zachęconych niższymi opłatami za wynajem powierzchni oraz deweloperów ze względu na niższe nakłady inwestycyjne i krótszy proces komercjalizacji – wynika z badania DTZ Insight.
0 1 0 0 0 10.02.2013Wyniki finansowe sieci reklamowej Dentsu nieco niższe od oczekiwanychNieobecna do niedawna w Polsce globalna sieć reklamowa Dentsu ogłosiła wyniki finansowe. Kryzys w Europie i wolniejszy wzrost gospodarczy w Chinach sprawiły, że są one nieco niższe od oczekiwanych.
2 1 0 0 0 10.02.2013Marc Jacobs dyrektorem kreatywnym Diet Coke (wideo)Projektant mody wystąpił w nowym spocie uświetniającym 30. rocznicę wejścia Diet Coke na rynek, nawiązującym do legendarnej reklamy z 1993 roku. Zaprojektuje także rocznicową edycję opakowań marki.
0 1 0 0 0 8.02.2013Można współtworzyć program tegorocznych Media Trendów19 kwietnia odbędzie się kolejna edycja konferencji Media Trendy 2013, organizowana rokrocznie przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR w warszawskim Multikinie Złote Tarasy. Jej program mogą współtworzyć potencjalni uczestnicy. Na podstawie ich głosów zostanie opracowany program obejmujący najbardziej innowacyjne światowe kampanie 2012 roku oraz najnowsze trendy. Głosować można do 12 lutego.
0 1 0 0 0 8.02.2013O CSR na SGH13 lutego odbędzie się kolejne spotkanie Akademii Marketingu organizowanej przez Studenckie Koło Naukowe Marketingu SGH. Wykład poprowadzą Anna Gonera i Bogusław Bardoń z agencji K2 Internet. Temat spotkania to „CSR – taktyczne działania wizerunkowe czy długofalowa strategia?”.
0 1 0 0 0 8.02.2013MTV Mobile współpracuje z agencją interaktywnąOd 11 lutego sieć komórkowa MTV Mobile rozpoczyna współpracę z agencją Roxx Media, która zajmie się przygotowaniem jej konsumenckiego serwisu internetowego, m.in. opracowaniem kreacji wizualnej oraz dostarczeniem nowego systemu zarządzania treścią.
1 1 0 0 0 8.02.2013Restauracje Sphinx reklamują się w kinach Helios (wideo)Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, rozpoczął kampanię reklamową w kinach Helios. Spot wizerunkowy będzie wyświetlany w 31 kinach znajdujących się w 28 miastach Polski. Kampania rusza 8 lutego i potrwa 3 miesiące.
1 1 0 0 0 8.02.2013„Kocie, co tam w robocie?” – reklama telewizji osobistej Netii (wideo)8 lutego rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa Netii, promująca ofertę telewizji osobistej. Tym razem Tomasz Kot wcielił się w rolę telewizyjnego sprzedawcy, który opowiada o zaletach telewizji osobistej Netii.
0 2 0 0 0 8.02.2013Supermani dobrych wymian promują WalutomatRozpoczęła się kampania reklamowa Walutomatu – internetowej platformy wymiany walut. Działania będą prowadzone w Internecie oraz w ogólnopolskich rozgłośniach radiowych. Celem akcji jest popularyzowanie wymiany walut w Internecie. Kampania została skierowana do osób, które kupują waluty obce i chcą zarządzać własnymi pieniędzmi.
1 1 0 0 0 8.02.2013Durex w reklamie pomaga znaleźć wspólny rytm (wideo)Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa prezerwatyw Durex Performax Intense. Akcja prowadzona jest w multipleksach Cinema City, Imax i kinach sieci Helios. Działania obejmują emisję 30-sekundowego spotu w blokach reklamowych i potrwają przez najbliższe trzy tygodnie.