0 1 0 0 0 25.01.2013Agata Meble wybrała dom mediowyFirma Agata Meble z początkiem 2013 roku nawiązała współpracę z domem mediowym Initiative Media Polska. Jednym z głównych zadań nowego partnera jest zaplanowanie i zakup mediów do kolejnych kampanii reklamowo-promocyjnych marki.
0 1 0 0 0 25.01.2013Gala wręczenia nagród SuperHiro 201215 lutego odbędzie się gala wręczenia nagród SuperHiro 2012. Redakcja magazynu „Hiro Free” po raz trzeci nagrodzi osoby, miejsca i wydarzenia, które w danym roku szczególnie mocno zaznaczyły się w polskiej popkulturze.
1 1 0 0 0 25.01.2013Dlaczego „Krzyk” Muncha powstał w Norwegii? (wideo)23 stycznia przypadła 150. rocznica urodzin Edwarda Muncha, znanego malarza pochodzącego z Norwegii, autora obrazu „Krzyk”. Organizacja turystyczna Visit Norway przygotowała film o Norwegii, który można współtworzyć, nagrywając i przesyłając swój okrzyk.
0 1 0 0 0 25.01.2013Akademia Empathy zmienia nazwę na Akademia UnityFirma Empathy, działająca w branży IT, połączyła się z Contium i Internet Designers w Grupę Unity. Akademia Empathy, czyli marka szkoleń z zakresu wykorzystania Internetu w biznesie, będzie kontynuowana jako Akademia Unity. Podstawowe zasady Akademii Empathy nie ulegną zmianie.
0 1 0 0 0 25.01.2013Credit Agricole z nowym domem mediowymBank Credit Agricole, którego twarzą jest Juliette Binoche, powierzył planowanie i zakup mediów ATL nowemu domowi mediowemu. Dwuetapowy przetarg wygrała Arena Media.
0 2 0 0 0 25.01.2013Spółka Bruk zmienia logo oraz identyfikację wizualnąSpółka Bruk, producent kostki brukowej i właściciel marki Modern Line, zmienia wizerunek, wprowadzając nowe logo oraz identyfikację wizualną.
0 2 0 0 0 25.01.2013Zakupy w Tesco można zrobić przez telefonW ciągu pół roku Tesco uruchomiło usługę e-zakupy w dziewięciu miastach. Firma umożliwia także konsumentom dokonanie zakupów za pomocą telefonu komórkowego.
0 1 0 0 0 25.01.2013Multikino przeanalizuje zachowania użytkowników strony internetowejMultikino wybrało system marketing automation SalesManago do analizy zainteresowań klientów na stronie internetowej oraz do kierowania dopasowanych treści w kampaniach e-mail marketingowych.
1 1 0 0 0 25.01.2013Agata Kulesza znów jako oszczędna Karinka w reklamie ING Banku Śląskiego (wideo)ING Bank Śląski nadal promuje swoje konta oszczędnościowe. Akcja ma wzmocnić wizerunek ING jako banku oszczędnościowego oraz zbudować świadomość oferty zarówno wśród nowych, jak i obecnych klientów. Działania potrwają od 27 stycznia do 3 marca.
0 1 0 0 0 25.01.2013Wkrótce kampania Chicco na polskim rynkuNa początku lutego rozpocznie się kampania reklamowa Chicco – włoskiej marki oferującej produkty dla dzieci. Działania będą prowadzone online w największych serwisach parentingowych i kobiecych.