0 2 0 0 0 17.01.2013Eurosport z aplikacją „Biathlon”Eurosport na swoim profilu na Facebooku uruchomił nową aplikację konkursową – grę „Biathlon”, która łączy działania w serwisie społecznościowym z relacjami telewizyjnymi. „Biathlon” to druga po „Eurosport Narciarstwo Alpejskie” aplikacja uruchomiona przez Eurosport w obecnym sezonie zimowym.
0 4 0 0 0 17.01.2013Raport „Dziennikarze i Social Media 2012”85% polskich dziennikarzy korzysta z mediów społecznościowych, a największym zaufaniem obdarza blogi. Przedstawiciele mediów poszukują przede wszystkim tekstów, ale to zjawisko osłabło w porównaniu do ubiegłego roku – tak wynika z raportu „Dziennikarze i Social Media 2012” Multi Communications.
0 2 0 0 0 17.01.2013Kampania reklamowa Silesia City Center„Pełnia inspiracji” – to hasło przewodnie kampanii reklamowej Silesia City Center, która będzie składała się z 6 kampanii wizerunkowych oraz 12 eventów tematycznych. Pierwszy layout pod hasłem „Pokusa elegancji” centrum zaprezentowało w styczniu podczas akcji promującej wyprzedaże w Silesia City Center.
1 1 0 0 0 17.01.2013PGNiG wspiera polskich piłkarzy ręcznych (wideo)Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo zostało sponsorem polskiej drużyny szczypiornistów oraz tegorocznej transmisji Mistrzostw Świata w piłce ręcznej. Firma przygotowała 8-sekundowy billboard sponsorski, który jest emitowany przed i po każdej transmisji meczów.
3 1 0 0 0 17.01.201330 najdziwniejszych reklam według Adweeka (wideo)Serwis Adweek ogłosił listę trzydziestu najdziwniejszych reklam, które ukazały się w roku 2012. W zestawieniu znalazły się zarówno kreacje znanych marek (Axe, Toyota czy Old Spice), jak i lokalne spoty. Nominowana została także reklama znanego reżysera Davida Lyncha.
0 1 0 0 0 16.01.2013Doda w reklamach Media Expert: krótkotrwała popularność firmyW najnowszej kampanii wizerunkowej sieci sklepów ze sprzętem RTV i AGD Media Expert wykorzystano wizerunek Doroty Rabczewskiej (Dody). Wydatki reklamowe firmy znacząco wzrosły – wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów, przeanalizowanych w ramach projektu monitoringu wydatków reklamowych Admonit. Mimo zainwestowanych pieniędzy i reklamowego rozmachu kampania przełożyła się jedynie na krótkotrwały wzrost zainteresowania mediów siecią. Popularność Media Expert po premierze reklam szybko wróciła do dawnego poziomu.
0 5 0 0 2 16.01.2013Drugi etap kampanii Twójoutdoor.pl, z hasłami „Pokaż jaja!” i „Pokaż dekolt!”Przez pierwsze dwa tygodnie stycznia odbiorcy mogli zobaczyć cztery layouty kampanii teaserowej Twójoutdoor.pl, prowadzonej w głównych aglomeracjach Polski. Eksponowane plakaty z hasłami „Pokaż dekolt!”, „Pokaż jaja!”, „Pokaż wałek!” oraz „Pokaż zderzaki!” zwracały na siebie uwagę nasyconymi kolorami, krótkimi i kontrowersyjnymi hasłami, wyraźną czcionką oraz nieskomplikowaną grafiką.
0 1 0 0 0 16.01.2013Multi Communications poprowadzi działania PR dla Obligacji Skarbu PaństwaOd stycznia działania PR dla Obligacji Skarbu Państwa w ramach współpracy z PKO Bankiem Polskim poprowadzi Multi Communications. Agencja odpowiada za strategię komunikacji i obsługę projektu w ramach media relations.
1 1 0 0 0 16.01.2013Cinema City dziękuje swoim klientom w spocie promocyjnym (wideo)Właśnie wystartowała najnowsza kampania reklamowa sieci kinowej Cinema City, która podsumowuje 2012 rok i dziękuje swoim klientom za wspólnie spędzony czas.
0 3 0 0 0 16.01.2013Królewna Śnieżka ogranicza się do jednego… – Światowy Dzień Walki z AIDS 2012Konkurs zorganizowany przez Zjednoczenie Pozytywni w Tęczy na najlepszy plakat promujący Światowy Dzień Walki z AIDS 2012 został rozstrzygnięty. Spośród prac nadesłanych przez uczniów uczelni wyższych jury wyłoniło trzy zwycięskie kreacje, przyznało też dziewięć wyróżnień.