0 4 0 0 0 14.01.2013Najpopularniejsze polskie fan pages grudnia według SocialBakers (infografika)W październiku wśród profili firm pierwsze miejsce należy do Serca i Rozumu. Zaraz za nim uplasował się Play, na podium znalazł się także fan page Orange Polska. Wśród mediów wygrywają: Radio Eska, MTV i MTV Polska. Statystyki najpopularniejszych fan pages na polskim Facebooku przygotowała firma SocialBakers.
1 1 0 0 0 14.01.2013Znów można zaprojektować butelkę Heinekena (wideo)W ramach kampanii „Remix our Future” Heineken po raz drugi zaprasza zarówno profesjonalnych designerów, jak i amatorów, by zaprojektowali butelkę spod znaku czerwonej gwiazdy. Projekty można zgłaszać do 1 marca 2013 r. Tegoroczna odsłona kampanii nadal wpisuje się w obchody 140-lecia istnienia marki.
0 1 0 0 0 14.01.2013Podsumowanie kampanii edukacyjnej „Dobry wzrok na całe życie”Kampania edukacyjna „Dobry wzrok na całe życie”, przeprowadzona w ramach programu Acuvue Eye Health Advisor przez firmę Johnson&Johnson Poland, ruszyła w połowie września i trwała do końca października. Oprócz telewizji, prasy, Internetu i OOH wykorzystano w niej na dużą skalę media digital OOH. 15 tys. nośników w 446 lokalizacjach wygenerowało według szacunków ponad 37 mln kontaktów z reklamą.
0 1 0 0 0 14.01.2013Reebok i Mofilm szukają zdolnych filmowcówMarka Reebok i Mofilm, międzynarodowa agencja crowdsourcingu, rozpoczęły współpracę, organizując ogólnoświatowy konkurs dla młodych filmowców. Zadaniem uczestników konkursu jest stworzenie filmów prezentujących prawdziwe historie inspirujących ludzi, którzy dzięki treningowi i kreatywności przeżywają każdy dzień z pasją, zaangażowaniem i dążą do wyznaczonego celu.
0 10 0 0 0 14.01.2013Kampania wizerunkowa i nowa identyfikacja wizualna Getin Banku14 stycznia rusza ogólnopolska kampania wizerunkowa, towarzysząca wdrożeniu nowej strategii Getin Banku, która obejmuje także zmianę logo i identyfikacji wizualnej firmy. Podstawą identyfikacji ma być odświeżona idea Get In – Getin Bank zachęca klientów do aktywności: wejdź, sprawdź i porównaj.
0 1 0 0 0 11.01.2013Podejrzewany o przestępstwa seksualne Jimmy Savile w kampanii e-mail marketinguW Wielkiej Brytanii zakazano rozsyłanej drogą e-mailową reklamy magazynu „TBM” i marki odzieżowej Dirty Smart. Kreacja przedstawiała nieżyjącego już brytyjskiego prezentera telewizyjnego i DJ-a, Jimmy'ego Savile'a – postać oskarżaną o wykorzystywanie seksualne nieletnich.
0 2 0 0 0 11.01.2013No logo w domach towarowychW ramach kampanii „No Noise” (ang. bez hałasu) sieć brytyjskich domów towarowych Selfridges namówiła znane marki, takie jak Heinz czy Levi's, do usunięcia logo z produktów sprzedawanych w jej placówkach.
1 2 0 0 0 11.01.2013Można wysłać zdjęcie w kosmos z satelitą Heweliusz (wideo)Rozpoczęła się akcja „Wyślij zdjęcie w kosmos”. W ramach projektu każdy może wziąć symboliczny udział w misji pierwszych polskich satelitów naukowych. Do 25 stycznia można przesyłać zdjęcia i filmy, które zostaną zapisane w pamięci satelity Heweliusz i wraz z nim umieszczone na orbicie okołoziemskiej.
1 2 0 0 0 11.01.2013Agencja fotograficzna Shootme odświeża wizerunek (wideo)Po sześciu latach na rynku fotografii reklamowej polska agencja fotograficzna Shootme odświeża swój wizerunek. Agencja postanowiła dostosować swoją ofertę do potrzeb komunikacji internetowej i mobilnej.
2 1 0 0 0 11.01.2013„Hydrozagadka” z Igą Cembrzyńską promuje płacenie abonamentu (wideo)W ostatnich dniach grudnia 2012 roku ruszyła kampania abonamentowa Telewizji Polskiej inspirowana filmem Andrzeja Kondratiuka „Hydrozagadka”. Widzowie TVP mogą zobaczyć dwie wersje reklamy: „Pospiesz się i pociesz się troszkę” z Igą Cembrzyńską, Wiesławem Gołasem i Józefem Nowakiem oraz „Raduj się razem z nimi”, w której do płacenia abonamentu RTV zachęcają Iga Cembrzyńska, Franciszek Pieczka i Jerzy Dobrowolski.