Espresso

14 stycznia 2013

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.01.2013

Podsumowanie kampanii edukacyjnej „Dobry wzrok na całe życie”

Kampania edukacyjna „Dobry wzrok na całe życie”, przeprowadzona w ramach programu Acuvue Eye Health Advisor przez firmę Johnson&Johnson Poland, ruszyła w połowie września i trwała do końca października. Oprócz telewizji, prasy, Internetu i OOH wykorzystano w niej na dużą skalę media digital OOH. 15 tys. nośników w 446 lokalizacjach wygenerowało według szacunków ponad 37 mln kontaktów z reklamą.

11 stycznia 2013

  • 2
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.01.2013

„Hydrozagadka” z Igą Cembrzyńską promuje płacenie abonamentu (wideo)

W ostatnich dniach grudnia 2012 roku ruszyła kampania abonamentowa Telewizji Polskiej inspirowana filmem Andrzeja Kondratiuka „Hydrozagadka”. Widzowie TVP mogą zobaczyć dwie wersje reklamy: „Pospiesz się i pociesz się troszkę” z Igą Cembrzyńską, Wiesławem Gołasem i Józefem Nowakiem oraz „Raduj się razem z nimi”, w której do płacenia abonamentu RTV zachęcają Iga Cembrzyńska, Franciszek Pieczka i Jerzy Dobrowolski.

Poprzednie Następne