0 3 0 0 0 8.01.2013Panorama Firm zmienia logoPanorama Firm po kilkunastu latach zmienia swoje logo. Firma, która do tej pory była głównie kojarzona z drukowanym katalogiem, teraz przenosi się do Internetu i obszaru mobilnego, by dotrzeć do użytkowników tych mediów. Zmiana identyfikacji wizualnej ma podkreślać nowy etap oraz aspiracje zostania symbolem wyszukiwania lokalnego.
0 1 0 0 0 7.01.2013Związek Pracodawców AGD wybrał realizatora swojej kampaniiPrzetarg na realizację kampanii dla Związku Pracodawców AGD – Ceced Polska wygrała agencja Insignia. Przeprowadzi ona ogólnopolską akcję informacyjno-edukacyjną na temat poprawnego postępowania ze zużytym sprzętem elektrycznym i elektronicznym.
0 1 0 0 0 7.01.2013SAR konsoliduje branżę w ramach klastra komunikacji marketingowej4 grudnia Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR podpisało umowę z Mazowiecką Jednostką Wdrażania Programów Unijnych na realizację projektu „Rozwój klastra komunikacji marketingowej regionu mazowieckiego SAR poprzez realizację badań i promocję”. Obejmuje on dwa komponenty – promocyjny i badawczy. W celu realizacji przyjętych założeń SAR rozpisał przetargi na działania wspierające ze strony agencji PR, interaktywnej oraz brand design.
0 1 0 0 0 7.01.2013ARBOinteractive zmienia nazwę na Goldbach AudienceGoldbach Group 7 stycznia utworzyła Goldbach Poland, holding łączący działające w Polsce spółki, a także zdecydowała o zmianie nazwy ARBOinteractive na Goldbach Audience. Zmiany spowodowane są przede wszystkim potrzebą wprowadzenia jednej marki na wszystkich rynkach, na których prowadzi działalność firma matka.
1 1 0 0 1 7.01.2013Grzegorz Kupczyk śpiewająco o puszystej bułce w reklamie McDonald’s (wideo)Dostępny jest 30-sekundowy spot sieci Mc Donald's, w którym wystąpili: rockowy wokalista Grzegorz Kupczyk oraz wokalistka Marta Podobas. Reklama promuje nową ofertę rabatową firmy.
0 1 0 0 0 7.01.2013Właściciele firm na billboardach, czyli „Xerox pomaga przedsiębiorcom”7 stycznia rozpoczyna się akcja reklamowa „Xerox pomaga przedsiębiorcom”, która skierowana jest do właścicieli małych przedsiębiorstw. Z kampanią outdoorową skorelowany jest konkurs na facebookowym fan page’u firmy.
3 1 0 0 0 7.01.2013Lego promuje nowe zestawy Chima dla chłopców (wideo)7 stycznia rozpoczyna się kampania reklamowa Lego Chima. W styczniu firma wprowadza do sprzedaży nową serię klocków o nazwie Chima, przeznaczoną dla chłopców w wieku 5–11 lat. Działania reklamowe potrwają przez kolejne miesiące 2013 roku i obejmować będą telewizję, Internet, prasę, działania in-store oraz eventy.
1 1 0 0 0 7.01.2013Grudniowy raport „Fanpage Trends”Koniec 2012 r. to w marketingu na Facebooku przede wszystkim wyścig największych profili. Wśród najpopularniejszych postów niestety nadal ważne miejsce zajmują „żebrolajki”. Raport „Fanpage Trends” za grudzień 2012 r. prezentuje 250 stron statystyk, wykresów i komentarzy, dotyczących trzydziestu trzech branż obecnych na polskim Facebooku.
0 4 0 0 0 7.01.2013Kampania nowej linii soków Łowicz: „Samo najlepsze”„Samo najlepsze” to hasło ogólnopolskiej kampanii nowej linii syropów Łowicz. Działania reklamowe rozpoczęły się w styczniu, potrwają dwa miesiące i obejmą prasę, Internet, a także pojazdy komunikacji miejskiej.
0 1 0 0 0 7.01.2013Gemius zbada widownię internetową PortugaliiFirma badawcza Gemius podpisała umowę partnerską w zakresie analizy widowni internetowej w Portugalii. W ramach współpracy Gemius dostarczy firmie Marktest swoje dwa narzędzia – GemiusAudience i GemiusPrism. Dzięki wykorzystaniu tych produktów ponad 170 portugalskich marek będzie mogło pozyskać wiedzę na temat oglądalności oraz sposobów korzystania przez internautów z ich stron WWW.