1 1 0 0 0 2.01.2013Krystyna Czubówna o zielonej stronie Bytomia w nowym filmie promocyjnym (wideo)Bytom od lat kojarzony jest z przemysłem ciężkim oraz kopalniami. Z mniej znanym, zielonym obrazem miasta można zapoznać się w filmie zrealizowanym na zlecenie Urzędu Miejskiego w Bytomiu. Lektorką w filmie została Krystyna Czubówna.
3 1 0 0 7 2.01.2013Kampania sieci Plus: „Wyprze dasz? Dam!” (wideo)Sieć Plus rozpoczęła nową kampanię pod hasłem „Wyprze dasz? Dam!”. Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, Internecie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Termin zakończenia akcji nie jest jeszcze znany.
0 1 0 0 0 2.01.2013Grudzień: optymizm konsumentów ponownie w dółPod koniec roku optymizm Polaków ponownie osłabł. Grudniowy pomiar Wskaźnika Optymizmu Konsumentów (WOK) Ipsos, po optymistycznym wzroście w listopadzie, zanotował spadek. Optymizm Polaków spadł o ponad 6 pkt., osiągając poziom 71,95 pkt. To najniższy wynik w tym roku i jeden z najniższych w ponad dwudziestoletniej historii tego pomiaru.
1 1 0 0 0 29.12.2012Jakie trendy ukształtują 2013 rok? (wideo)Kampanie reklamowe oddziałujące na różne zmysły jednocześnie, rosnący stres, inteligentne przedmioty i szukanie prywatności w mediach społecznościowych. Zdaniem agencji JWT to główne zjawiska, które będą kształtować zachowania konsumentów w 2013 roku.
0 1 0 0 0 28.12.2012Informacje rynkowe, edukacja, lifestyle – czyli marki alkoholi w mediachMarki mocnych alkoholi, pomimo prawnego zakazu reklamy i promocji, pojawiały się w mediach średnio tysiąc razy miesięcznie – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów, który sprawdził ponad 60 marek alkoholi obecnych na polskim rynku.
1 1 0 0 0 28.12.2012Początek kampanii reklamowej marki Elavia (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa Elavii – suplementu diety wspomagającego odchudzanie. Spot emitowany jest od 27 grudnia m.in. w TVP2, TVP2, TVN i w Polsacie.
0 1 0 0 0 28.12.2012Pierwsze efekty Euro 2012? Wzrost liczby turystów w 2013 roku nawet o pół milionaPolskę może w najbliższych latach odwiedzać 500 tys. turystów więcej niż dotąd – szacuje Ministerstwo Sportu i Turystyki. Wpływy z turystyki zagranicznej do 2020 roku wzrosłyby wówczas o 4–5 mld zł. W mijającym roku nasz kraj odwiedziło 13,5 mln obcokrajowców.
0 2 0 0 1 28.12.2012Konsumenci z optymizmem o globalnej gospodarce w 2013 rokuNowy Rok nastraja świat optymistycznie. Aż 80 proc. obywateli w 24 badanych przez Ipsos krajach świata wierzy, że nadchodzący rok będzie lepszy od poprzedniego. To znacznie więcej niż w zeszłym roku. Na tle światowej średniej Polacy są nastawieni pesymistycznie.
0 1 0 0 0 27.12.2012Firmy pesymistycznie oceniają wysokość budżetów marketingowych w 2013 rokuPrzedsiębiorstwa na całym świecie oczekują, że w przyszłym roku zmniejszą się ich budżety marketingowe – wskazują grudniowe wyniki Global Marketing Index.
0 9 0 0 0 27.12.2012Aterima podsumowuje swoją kampanię wizerunkową „Renifery pilnie poszukiwane”Agencja zatrudnienia Aterima przeprowadziła przed świętami kampanię wizerunkową, w której posłużyła się ogłoszeniami o pracę na stanowisku „renifer zaprzęgowy”. Ogłoszenie zdobyło popularność w Internecie, trafiło m.in. do serwisu bookmarkingowego Wykop.pl, a wzmianki o nim pojawiły się także w telewizji.