1 2 0 0 0 14.12.2012Internetowe e-serce zaświeci dla WOŚP (wideo)13 grudnia, na miesiąc przed 21. Finałem WOŚP, zaczyna bić w Internecie e-serce. Na rozświetlenie przez internautów czeka 650 tysięcy pikseli o wartości 300 000 złotych.
1 1 0 0 0 14.12.2012Trwa nabór zgłoszeń do XVI edycji konkursu Dobroczyńca RokuTrwa XVI edycja konkursu o tytuł Dobroczyńcy Roku. Do 31 stycznia można wskazać kandydatów do tego zaszczytnego tytułu.
0 6 0 0 6 14.12.2012„Ala ma siniaki” wygrywa 13. edycję Galerii Plakatu AMSPonad 500 prac walczyło o nagrodę główną w konkursie pod hasłem „Przemoc. Twoja sprawa” w 13. edycji Galerii Plakatu AMS.
0 1 0 0 0 14.12.2012Grupa „Krzemienny Krąg” realizuje projekt z grywalizacją i questingiemLokalna Grupa Działania „Krzemienny Krąg” rozpoczęła realizację pierwszego w Polsce projektu turystycznego opartego na storytellingu, grywalizacji i questingu. Grupa skoncentrowana jest na styku dwóch województw: świętokrzyskiego i mazowieckiego, a swoim zasięgiem obejmuje teren dziesięciu gmin i trzech powiatów.
1 1 0 0 0 14.12.2012Szymon Majewski uruchomił autorski kanał na YouTube (wideo)Szymon Majewski uruchomił własny kanał autorski na YouTube i dołączył do programu partnerskiego tego serwisu. „Szymon Majewski SuperSam” jest dostępny od 14 grudnia. Nowe odcinki programu będą pojawiać się co tydzień.
0 1 0 0 0 14.12.2012Najnowszy film Marcina Koszałki pod opieką agencji PRPromocją premiery najnowszego filmu dokumentalnego Marcina Koszałki – „Będziesz legendą, człowieku” zajmie się Kostrzewa PR. Współpracę z agencją, obejmującą również doradztwo public relations, nawiązała Fundacja Perła Sztuki, która wspiera nowy projekt reżysera.
0 3 0 0 0 14.12.2012Największa akcja rekomendacyjna w historii Kompanii Piwowarskiej700 studentów weźmie udział w akcji wsparcia sprzedaży produktów Kompanii Piwowarskiej, która odbywać się będzie od 14 do 21 grudnia. Studenci odwiedzą prawie 5000 sklepów w 27 miastach w całej Polsce. Podczas przedświątecznego tygodnia będą zachęcać do zakupu piw z portfolio Kompanii.
0 2 0 0 0 14.12.2012Konkurs: Frugo i Black coś kręcą…12 stycznia 2013 roku w Łódzkiej Szkole Filmowej ruszą Warsztaty Filmu Reklamowego prowadzone przez Szkołę Mistrzów Reklamy. Organizatorami są marki Frugo i Black. Zadaniem uczestników trzydniowych warsztatów będzie przygotowanie spotu reklamowego według przedstawionych wytycznych.
0 1 0 0 0 14.12.2012„Postrzeganie artykułów promocyjnych jako nośnika reklamy” – II edycja badaniaPolska Izba Artykułów Promocyjnych rozpoczyna II edycję badania „Postrzeganie artykułów promocyjnych jako nośnika reklamy”. Badania przeprowadzone w 2010 r. pokazały, że aż 87% firm uznaje artykuły promocyjne za skuteczne narzędzie marketingowe. Wyniki drugiej edycji zostaną zaprezentowane na początku 2013 roku.
0 1 0 0 0 14.12.2012Globalne wydatki na product placement ciągle rosnąW 2012 roku na całym świecie wydatki na product placement wyniosą 8,2 mld dolarów. To o 11,7 proc. więcej niż w 2011 roku – wynika z prognoz firmy badawczej PQ Media.