1 3 0 0 0 25.10.2012Jazzowa kampania Vistuli w kinach (wideo)26 października rozpocznie się emisja najnowszego spotu Vistuli w sieci kin Cinema City i Helios w największych polskich miastach.
0 2 0 0 0 25.10.2012Firma Celma zmienia swoje logoCelma, polski producent elektronarzędzi, odświeża swój wizerunek. Zmienione zostały: logo firmy, opakowania produktów oraz materiały reklamowe. Jest to jeden z elementów nowej strategii rozwoju spółki.
0 1 0 0 0 25.10.2012PepsiCo: strategia zwiększania wydatków reklamowych przynosi efektyStrategia PepsiCo zakładająca wzrost wydatków reklamowych, koncentrację na najważniejszych markach i bardziej zintegrowane podejście do przekazu marketingowego zaczyna przynosić efekty.
0 2 0 0 0 25.10.2012RTV Euro AGD rozstrzyga dwa przetargi na nowe kampanieRTV Euro AGD rozstrzygnął kolejne dwa przetargi na koncepcję kampanii promującej jego nową usługę oraz produkty. Zwycięzcą został Instytut Rozwoju Reklamy.
0 1 0 0 0 25.10.2012Prudential wybrał agencje, które wprowadzą markę na polski rynekTowarzystwo ubezpieczeniowe Prudential potwierdziło plany powrotu na polski rynek po siedemdziesięciu latach nieobecności. Firma rozstrzygnęła już przetargi, wyłaniając wszystkie agencje, które będą pracować nad ponownym wprowadzeniem marki do Polski.
1 1 0 0 0 25.10.2012Daniel Craig jako James Bond w kampanii Sony (wideo)Daniel Craig ponownie wcieli się w postać tajnego agenta Jamesa Bonda i weźmie udział w nowej, ogólnoświatowej kampanii reklamowej produktów Sony.
1 1 0 0 0 25.10.2012Pies, kot i kanarek oszczędzają prąd w kampanii Energi (wideo)8 października rozpoczęła się kampania wizerunkowa Grupy Energa, pod hasłem „Po prostu włącz”. Bohaterami spotu są kot, pies i kanarek. Przekaz reklamowy zwraca uwagę na prostotę takich czynności, jak wyłączanie niepotrzebnie palącego się światła, grającego telewizora czy pracującego komputera. Reklama ma przekonać widzów, że bycie ekologicznym nie wymaga wysiłku, a jednocześnie zachęcić do skorzystania z oferty Energi.
0 1 0 0 0 25.10.2012Znamy finalistów tegorocznych Lwów PR24 października zakończył się etap preselekcji nadesłanych zgłoszeń w konkursie Lwy PR 2012. Decyzja o tym, kto powinien otrzymać tytuł, należy do członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Głosowanie potrwa do 31 października.
1 6 0 0 1 25.10.2012Konsumenci w USA uznają reklamy tradycyjne za skuteczniejsze niż internetowe, a marketingowców za mało wartościowych (wideo)Digital marketing nie jest w pełni zgodny z potrzebami konsumentów, a pracownicy marketingu są niemal na końcu listy zawodów uznawanych za przydatne społecznie – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego w USA przez Edelman Berland dla Adobe.
0 2 0 0 0 25.10.2012Internet leczy skutecznie? – wyniki badania ARC Rynek i OpiniaPonad 60% internautów przyznaje, że poszukuje informacji zdrowotnych w Internecie. Zdecydowana większość z nich uważa, że informacje te są bardzo przydatne, i stosuje je w życiu codziennym – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.