1 1 0 0 0 12.10.2012Śpiewająca lodówka w reklamie Plusa (wideo)15 października rozpocznie się nowa kampania Plusa, która obejmie telewizję, prasę, radio i działania zewnętrzne. Reklama „Manager III – No limit” promuje darmowe połączenia do wszystkich sieci w ramach oferty „No limit”.
0 1 0 0 0 12.10.2012Prezes UOKiK zakwestionowała praktyki Yves Rocher PolskaPrezes UOKiK zakwestionowała regulamin dostępny na stronie internetowej Yves Rocher oraz treść wysyłanych klientom potwierdzeń dokonania transakcji.
1 1 0 0 1 12.10.2012Diabelska kobieta reklamująca pizzerię narusza Kodeks Etyki Reklamy (wideo)Rada Reklamy uznała, że kreacja promująca wrocławską pizzerię Devil Pizza narusza normy Kodeksu Etyki Reklamy. Reklama umieszczona na przyczepie samochodowej należącej do pizzerii była przedmiotem siedmiu skarg.
1 2 0 0 0 12.10.2012„Wstrząsająca” kampania Flavamedu Max (wideo)8 października ruszyła kampania reklamowa syropu Flavamed Max, który przeznaczony jest do leczenia mokrego kaszlu u dorosłych. W ramach akcji pojawił się nowy spot pod tytułem „Wstrząsający problem”.
0 1 0 0 0 12.10.2012Spadek wydatków reklamowych w prasie i w telewizji. Znaczny wzrost w InterneciePo zastoju związanym z Euro 2012 rynek reklamy nieznacznie się ożywił. Zdaniem Jakuba Bierzyńskiego, szefa domu mediowego OMD, jego ostateczny wynik i tak wyniesie minus 4–5 proc. w skali tego roku. Spowolnienie odczują przede wszystkim stacje telewizyjne, zyska reklama w Internecie.
0 1 0 0 0 12.10.2012Maximus Vodka z nową agencją interaktywnąPrzetarg na obsługę online marki Maximus Vodka z portfolio Brown-Forman wygrał warszawski oddział agencji Tribal DDB.
2 1 0 0 0 12.10.2012Joanna Krupa w reklamie Esotiq (wideo)Joanna Krupa, która reklamowała już bieliznę Esotiq, teraz będzie promować swoim wizerunkiem kosmetyki do pielęgnacji ciała sygnowane tą marką. Właśnie pojawił się nowy spot z udziałem gwiazdy programu „Top model”.
1 1 0 0 0 12.10.2012Street art w akcji promocyjnej Frugo i Croppa (wideo)12 października rusza cykl akcji promocyjnych „Frugo X Cropp Graffiti Zone” – kolejnych wspólnych działań marek Frugo i Cropp. Do ośmiu miast Polski zawitają reprezentanci graffiti i street artu, aby wraz z gośćmi sklepów Cropp stworzyć wspólne dzieło nawiązujące do obu marek. Akcja potrwa do 28 października.
1 2 0 0 1 11.10.2012Co myślimy o płaceniu za artykuły w Internecie? – wyniki badaniaFirma SentiOne, zajmująca się monitoringiem Internetu, przygotowała raport analizujący przyjęcie przez internautów systemu Piano Media w Polsce. Pomysł na pobieranie opłat od treści umieszczanych w Internecie przywędrował do nas ze Słowacji i wzbudził ożywioną dyskusję w Sieci.
0 1 0 0 0 11.10.2012III Europejskie Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych15 i 16 listopada do Instytutu Lotnictwa w Warszawie ponownie przyjadą praktycy i teoretycy marketingu, by podzielić się swoim doświadczeniem oraz wiedzą w trakcie III Europejskiego Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych.