1 2 0 0 1 11.10.2012Co myślimy o płaceniu za artykuły w Internecie? – wyniki badaniaFirma SentiOne, zajmująca się monitoringiem Internetu, przygotowała raport analizujący przyjęcie przez internautów systemu Piano Media w Polsce. Pomysł na pobieranie opłat od treści umieszczanych w Internecie przywędrował do nas ze Słowacji i wzbudził ożywioną dyskusję w Sieci.
0 1 0 0 0 11.10.2012III Europejskie Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych15 i 16 listopada do Instytutu Lotnictwa w Warszawie ponownie przyjadą praktycy i teoretycy marketingu, by podzielić się swoim doświadczeniem oraz wiedzą w trakcie III Europejskiego Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych.
0 1 0 0 0 11.10.2012Click House powołuje nową spółkęAgencja Click House porządkuje swoje portfolio usług i projektów oraz powołuje nową spółkę z obszaru performance marketingu – GoldenAd. Jest to pierwszy etap przygotowań do stworzenia Grupy Click House.
0 1 0 0 0 11.10.2012Global Management Challenge – trwa rejestracja drużyn firmowychGlobal Management Challenge to jeden z symulatorów biznesowych organizowanych w formie konkursów on-line. Rejestracja drużyn firmowych do 13. edycji konkursu w Polsce zakończy się 26 października.
2 1 0 0 0 11.10.2012Kampania „Łódzkie – strefa biznesu szyta na miarę” (wideo)Trwa unijna kampania promocyjna Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej, pod hasłem „Łódzkie – strefa biznesu szyta na miarę”. W ramach akcji pojawił się spot oraz sześciominutowy film promocyjny.
1 1 0 0 1 11.10.2012Mobilna gra miejska firmy Inea w Poznaniu: „Czas na łowy” (wideo)W październiku rozpoczęła się mobilna gra miejska – Inea SpotHunter. Mieszkańcy Poznania jeszcze do 21 października mają szansę wyruszyć na poszukiwania przedmiotów ukrytych w labiryncie poznańskich ulic. Uczestnikom zabawy w lokalizacji strategicznych punktów oraz potencjalnych rywali pomogą smartfony i hotspoty.
2 3 0 0 0 11.10.2012Żywa świnka skarbonka w reklamach mBanku (wideo)mBank rozpoczął kampanię promującą program regularnego oszczędzania mSaver. Koncepcja oparta jest na skojarzeniu z symbolem systematycznego oszczędzania, czyli świnką skarbonką.
0 1 0 0 0 11.10.2012Clipatize – nowa firma na rynku usług komunikacji onlineNowa firma świadczy usługi kompleksowej produkcji explanatory videos – animowanych klipów produktowych, które są narzędziem wspierającym prowadzenie komunikacji.
1 1 0 0 0 11.10.2012Kwadratowa pomarańcza w spocie Cappy (wideo)9 października odbyła się pierwsza emisja nowego spotu Cappy. Dziesięciosekundowy film pojawił się w ramach kampanii pod hasłem: „Teraz widzisz, co dobre!”.
4 1 0 0 0 11.10.2012Żmijewski ponownie w reklamach ubezpieczeń SKOK (wideo)Wystartowała kampania SKOK Ubezpieczenia, promująca nowy produkt w ofercie firmy – ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków. Reklamy telewizyjne i radiowe zakończone są motywem dźwiękowym skomponowanym przez Leszka Możdżera. W spotach ponownie zobaczymy Artura Żmijewskiego.