0 1 0 0 0 5.10.2012Kampanie rekomendacji Eucerin Hyaluron-Filler i Plusssz LadyRozpoczęły się kampanie marketingu rekomendacji dermokosmetyku Eucerin Hyaluron-Filler (Nivea) oraz suplementu diety Plusssz Lady (Polski Lek).
0 4 0 0 0 5.10.2012Różowa świnka skarbonka motywem kampanii reklamowej TauronuWystartowała nowa kampania reklamowa grupy firm energetycznych Tauron. W jej ramach podjęto działania w zakresie BTL oraz reklamy zewnętrznej na terenie Małopolski, Śląska, Opolszczyzny oraz Dolnego Śląska. Trwająca do końca roku akcja ma informować o nowej ofercie z bezpiecznym pakietem.
4 4 0 0 0 5.10.2012Dziesięć nagród dla polskich agencji na 19. Festiwalu Golden Drum (wideo)4 października ogłoszono zwycięzców 19. Festiwalu Golden Drum w kategorii Single Channel (kampanie obejmujące jeden kanał komunikacji). Polskie agencje otrzymały dziesięć nagród.
1 1 0 0 0 4.10.2012Wesoły Kostek mówi głosem Pawła Wilczaka – kampania Alpen Gold (wideo)24 września w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kinach ruszyła kampania Alpen Gold pod hasłem „Uśmiechnij się!”.
1 1 0 0 0 4.10.2012Kampania Spółdzielczej Grupy Bankowej (wideo)Spółdzielcza Grupa Bankowa rozpoczęła kampanię prezentującą nowe oblicze bankowości spółdzielczej.
1 2 0 0 0 4.10.2012Samsung promuje sprzęt komputerowy na World Cyber Games 2012 (wideo)Rozpoczęła się kampania firmy Samsung Polska, promująca produkty rekomendowane na mistrzostwa świata World Cyber Games 2012.
0 3 0 0 0 4.10.2012Najsilniejsze marki świata – ranking „Forbesa”„Forbes” opublikował ranking stu najsilniejszych marek na świecie. Na pierwszym miejscu znalazł się Apple, zaraz za nim Microsoft, a na trzecim miejscu – Coca-Cola.
0 5 0 0 3 4.10.2012Pierwsza w Polsce kampania billboardowa na temat ateizmu1 października rozpoczęła się pierwsza w Polsce kampania billboardowa dotycząca ateizmu. Hasła „Nie zabijam. Nie kradnę. Nie wierzę” oraz „Nie wierzysz w Boga? – Nie jesteś sam” najpierw pojawiły się w Lublinie.
0 3 0 0 0 4.10.2012Interbrand wybrał 100 najlepszych marek rokuNależąca do Omnicom Group firma doradcza Interbrand przygotowała zestawienie stu najlepszych globalnych marek w 2012 r. Na pierwszym miejscu znalazła się Coca-Cola, na drugim Apple, a zaraz za nimi IBM.
0 1 0 0 0 4.10.2012Yelp wchodzi do Polski4 października Yelp, międzynarodowa firma łącząca konsumentów z lokalnymi przedsiębiorstwami, ogłosiła swoją dostępność w Polsce. Polscy konsumenci będą mogli zakładać konta na Yelp.pl, aby dzielić się swoimi opiniami i recenzjami na temat lokalnych firm i usług. W ten sposób marka rozpoczyna ekspansję na Europę Środkową.