0 2 0 0 0 5.09.2012Chorzów „wprawia w ruch”, a Bytom namawia do rozgrywki inwestycyjnej na swoim terenieZ początkiem września rozpoczęła się druga odsłona kampanii promującej Bytom oraz tereny inwestycyjne zlokalizowane w pobliżu odcinka A1 przebiegającego w pobliżu miasta. Ruszyła także akcja promocyjna Chorzowa.
0 5 0 0 0 5.09.2012„Śląskie: sukces w genach” – kampania reklamowaWe wrześniu rozpoczęła się ogólnopolska kampania inwestycyjna Śląska. Akcja promocyjna potrwa cały miesiąc i odbywać się będzie pod hasłem – „Śląskie: sukces w genach”.
0 1 0 0 0 5.09.2012Marketerzy jutra… dyplomy przyszłości!Żyjemy w czasach pośpiechu. Tradycyjne zachowania zastępowane są przez te, które są znakiem współczesnych czasów. Skraca się cykl życia marek, produktów, firm. Grywalizacja, social TV, crowdsourcing, lovemarks, design thinking zastępują fascynacje związane z marketingiem wartości, CRM, marketingiem 3D, marketingiem partnerskim itp. Kiedyś mówiono o kliencie, a dziś coraz częściej mówimy o shopperze. Kiedyś robiliśmy badania i budowaliśmy wiedzę rynkową, dzisiaj mówimy o insightach klienta. Kiedyś chodziliśmy na obiad – dzisiaj jemy lunch. Przykładów można podawać wiele. Czy jednak zmiany te to jedynie nowe nazwy na stare działania? Czy to jedynie moda, czy też nieuchronny trend, który zmieni nieprzystosowanych?Artykuł promocyjny
0 1 0 0 0 5.09.2012PTC wybrała agencje do obsługi BTL marek T-Mobile i HeyahPolska Telefonia Cyfrowa po rozstrzygnięciu przetargu rozpoczęła współpracę z agencjami V&P i G7 w zakresie komunikacji BTL marek T-Mobile oraz Heyah.
0 1 0 0 0 4.09.2012Konkurs na plakat promujący festiwal Golden DrumW przyszłym roku coroczny festiwal Golden Drum odbędzie się po raz dwudziesty. W ramach obecnej edycji został ogłoszony konkurs na plakat promujący to wydarzenie. Mogą wziąć w nim udział młodzi kreatywni z wybranych państw świata. Zgłoszenia przyjmowane są do 18 września.
0 1 0 0 0 4.09.2012Juliusz Głuski założył nową agencję PRByły polski rzecznik Euro 2012, Juliusz Głuski założył nową agencję PR o nazwie Image Doctors. Będzie ona specjalizować się w działaniach z zakresu PR-u kryzysowego oraz dbać o wizerunek klientów indywidualnych i korporacyjnych.
2 7 0 0 0 4.09.2012Pstrąg w kampanii reklamowej (wideo)Niedawno zakończyła się akcja promocyjna „Teraz pstrąg“ – inicjatywa Stowarzyszenia Producentów Ryb Łososiowatych, mająca na celu promocję pstrągów w Polsce. Kampania reklamowa zachęcała do spożywania większej ilości ryb tego gatunku.
0 1 0 0 0 4.09.2012Firma Zycko rozpoczyna współpracę z agencją PRZycko Polska, międzynarodowy dystrybutor rozwiązań IT, rozpoczął współpracę z agencją 38PR. Umowa obejmuje kompleksowe doradztwo z zakresu public relations oraz prowadzenie biura prasowego.
0 1 0 0 0 4.09.2012Agencja InVette przejęła webQ.bizAgencja interaktywna InVette przejęła markę webQ.biz, zajmującą się usługami hostingowymi. Firma webQ.biz działała na rynku od 2008 r.
0 1 0 0 0 4.09.2012Kurs językowy dla fotografa reklam na autobusachZ początkiem roku szkolnego Lang LTC, szkoła językowa i centrum egzaminacyjne Cambridge ESOL, rozpoczyna w Warszawie kampanię reklamową kursów językowych i egzaminów Cambridge English.