0 1 0 0 1 23.08.2012„Największe Zdjęcie Świata” – Play na WoodstockuPlay we współpracy z WOŚP oraz agencją Socializer zrealizowali podczas festiwalu nietypowy projekt, nazwany „Największym Zdjęciem Świata”. Na panoramicznym zdjęciu z festiwalu uczestnicy mogą oznaczać siebie i znajomych.
0 1 0 0 0 23.08.2012Pakiet TOP Reach Brand w sieci IDMnetOd 22 sierpnia w portfolio sieci IDMnet dostępny jest nowy produkt oferujący krótkoterminowe kampanie reklamowe o dużym zasięgu. W pakiecie dostępne są wizerunkowe formy reklamowe, emitowane na wyselekcjonowanych witrynach, dobranych pod kątem dużego zasięgu i popularności.
1 3 0 0 0 22.08.2012Kampania „Podaj indyka” (wideo)20 sierpnia ruszyła kampania „Podaj indyka” – projekt finansowany ze środków Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego. Jego organizatorem jest Krajowa Rada Drobiarstwa. Kampania realizowana jest na rynku polskim, a jej działania zostały zaplanowane na 6 tygodni – do 30 września.
1 1 0 0 0 22.08.2012Żabka sprzedaje świeże bułki (wideo)Kampania „Świeże pieczywo. Rano i po południu” ruszyła 15 sierpnia. Prowadzona jest w telewizji, radiu i w Internecie oraz wsparta działaniami PR. Celem kampanii jest podkreślenie szerokiej oferty sklepu oraz jakości pieczywa w nim oferowanego, a także zachęcenie konsumentów do kupowania pieczywa również po południu.
0 2 0 0 0 22.08.2012W sierpniu dalszy spadek optymizmu PolakówDrugi miesiąc z rzędu nastroje i optymizm Polaków spadają. Według najnowszego badania Ipsos sierpień przyniósł dalsze obniżenie Wskaźnika Optymizmu Konsumentów (WOK). W stosunku do lipca spadł on o 3,5 pkt, osiągając poziom 79,45 pkt – zbliżony do poziomu obserwowanego przed wakacjami (w maju).
0 1 0 0 0 22.08.2012Rebranding miesięcznika „Młody Technik”Miesięcznik „Młody Technik” od wrześniowego wydania, które ukaże się 23 sierpnia, będzie mieć zmienioną okładkę, layout, poszerzoną tematykę artykułów i podwójny tytuł – stary Młody Technik i nowy m.technik, który można odczytywać jako skrót od dotychczasowego tytułu skojarzony z rozwijającą się gwałtownie cywilizacją mobilną. Oba tytuły będą używane równolegle, przy czym podstawowy jest nadal tytuł „Młody Technik”.
0 1 0 0 0 22.08.2012Rusza konkurs na projekt maskotki Targów EventNajciekawsze projekty maskotki Targów Event, jednego z najważniejszych wydarzeń dla branży eventowej w Polsce, zostaną wyłonione w konkursie organizowanym w ramach IV edycji Targów Event 2012. Na osoby, które zaprezentują najlepsze prace czekają wyjątkowe nagrody. Zwycięzca otrzyma voucher na dwuosobowy weekend w hotelu Zamek na Skale, gdzie czekać będzie szereg atrakcji.
0 1 0 0 0 22.08.2012Moc reklamy na Facebooku (infografika)Facebook Marketing Polska udostępnił infografikę prezentujacą najnowsze statystyki i dane na temat skuteczności działań reklamowych na Facebooku
0 1 0 0 0 22.08.2012Kreatywne.pl – miejsce artsourcingu w SieciRusza serwis Kreatywne.pl (nowa odsłona serwisu konkursykreatywne.pl), platforma współpracy między twórcami a organizatorami przedsięwzięć kreatywnych. Będzie publikował informacje o najciekawszych konkursach, wydarzeniach i blogach dla przedstawicieli różnych dziedzin sztuki. Serwis działa w myśl idei artsourcingu.
0 6 0 0 0 21.08.2012Najbardziej opiniotwórcze media lipca: taśmy, które ruszyły lawinęW lipcu największy medialny oddźwięk i najżywszą dyskusję w mediach tradycyjnych wywołały publikacje z „Pulsu Biznesu”. To dało PB pierwsze miejsce w rankingu najczęściej cytowanych mediów w Polsce – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Na drugim miejscu znalazła się „Gazeta Wyborcza”, na trzecim – „Rzeczpospolita”. Problemy polityczne zdominowały lipcowe media, spychając w cień igrzyska olimpijskie, wybory władz PZPN, jak również rozważania, czy Euro 2012 było sukcesem, czy porażką.