0 1 0 0 0 6.08.2012PZU zleca badania realizowane metodą etnograficznąGrupa PZU wybrała firmę Izmałkowa Consulting do realizacji cyklu badań jakościowych metodą etnograficzną.
0 1 0 0 0 6.08.2012Globalni sponsorzy wzięli (prawie) wszystko podczas Euro 2012Podczas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA Euro 2012 wartość wszystkich ekspozycji sponsorów prezentowanych w telewizji wyniosła 531,8 mln zł – wynika z badań Pentagon Research.
0 1 0 0 0 6.08.2012Kampania popularyzująca Malediwy w Polsce i na UkrainieW Polsce i na Ukrainie rozpoczyna się kampania realizowana na zlecenie Narodowego Biura Turystyki Malediwów.
0 1 0 0 0 6.08.2012Wystartowała internetowa kampania serwisu Allegro6 sierpnia rozpoczęła się najnowsza kampania serwisu Allegro, pod hasłem: „Wyprawka szkolna 2012/2013. Przygotuj dziecko na nowy rok szkolny!". Serwis przekonuje, że to właśnie w nim można kupić najtaniej wszystkie artykuły do szkolnej wyprawki.
0 1 0 0 0 6.08.2012„Zarządzanie wiedzą w kontekście CSR” – nowa publikacja Forum Odpowiedzialnego BiznesuNajważniejszym zasobem biznesu są ludzie – ich wiedza, umiejętności i doświadczenie. Nowa publikacja Forum Odpowiedzialnego pokazuje, jak właściwie i skutecznie zarządzać kapitałem intelektualnym pracowników, klientów i innych interesariuszy firm. Praca „Zarządzanie wiedzą w kontekście CSR. Wyzwania, możliwości, trendy” zachęca do zmiany myślenia o wiedzy w organizacji, analizując najważniejsze wyzwania i możliwości w tym zakresie.
1 1 0 0 0 6.08.2012Wyniki działań Coca-Coli w strefach kibica Euro 2012 (wideo)6,5 mln fanów we wszystkich oficjalnych strefach kibica UEFA Euro 2012, 650 tys. osób uczestniczących w piłkarskich atrakcjach przygotowanych przez markę Coca-Cola (10% wszystkich odwiedzających strefy), 35-procentowy wzrost sprzedaży napojów marki w strefie kibica w Warszawie. Takie są wyniki aktywności marketingowej Coca-Coli w strefach kibica Euro 2012, szacowane przez markę oraz agencję Euro RSCG 4D, która przygotowała i zrealizowała te działania.
1 1 0 0 0 6.08.2012Rozstaniowóz od Axe – konkurs dla łamaczy damskich serc (wideo)Mężczyzna odświeżony dezodorantem Axe może skłonić do upadku piękną anielicę – to znany już wątek z kampanii tej marki. Co jednak, kiedy jedna skrzydlata piękność znudzi się pachnącemu amantowi? Powinien rzucić ją w specjalnym samochodzie-rozstaniowozie i ruszyć na poszukiwanie kolejnej przygody – podpowiada marka. Jako model rozstaniowozu Axe proponuje czerwonego Forda Mustanga Convertible z 1965 r.
0 3 0 0 0 5.08.2012Londyński bus Acera, Intela i Planety FM jeździ po WarszawieW wybrane sierpniowe weekendy piętrowy czerwony autobus pod patronatem Acera, Intela i Planety FM wozi wszystkich chętnych po ulicach Warszawy. Pasażerowie autobusu mogą dać się ponieść olimpijskim emocjom, a poza tym oglądać nowości z oferty sponsorów wydarzenia.
0 1 0 0 0 5.08.2012Olimpijska strefa dla kibiców siatkówki w programie Orlen VitayFani siatkówki uczestniczący w programie lojalnościowym Vitay mogą zdobywać specjalne nagrody, o ile przystąpią do strefy kibica na stacji paliw Orlen lub zarejestrują się na stronie vitay.pl.
0 1 0 0 0 5.08.2012Nagrody TEDx po raz pierwszy w Polsce – w KrakowieW tym roku po raz pierwszy w Polsce przyznane zostaną nagrody TEDx, wyróżniające ciekawe idee i inicjatywy, które mogą zmienić rzeczywistość lokalną i globalną. Organizatorzy – TEDx Kraków i Fundusz Zalążkowy Krakowskiego Parku Technologicznego – czekają na zgłoszenia innowacyjnych pomysłów do 17 sierpnia.