5 1 0 0 0 16.08.2012Konkurs „wyANIMUJ design!” rozstrzygnięty!Znamy już zwycięzców konkursu „wyANIMUJ design!”, zorganizowanego przez portal exspace.pl. Twórcą najciekawszej animacji i zwycięzcą plebiscytu publiczności jest Krzysztof Matys.
0 1 0 0 0 16.08.2012Projekty PR dla Sony zrealizowane przez GraylingAgencja public relations Grayling Poland zrealizował w pierwszym półroczu 2012 r. trzy projekty komunikacyjne dla polskiego oddziału Sony Europe Limited.
0 1 0 0 0 16.08.2012Sektor FMCG, finanse i Euro 2012 – główne czynniki spadku wydatków reklamowych w pierwszej połowie 2012 rokuW pierwszym półroczu 2012 roku wartość netto rynku reklamy spadła wobec tego samego okresu roku ubiegłego o 4,4% i wyniosła 3 mld 638 mln zł. Najważniejsze czynniki pogarszające sytuację na rynku reklamy to przede wszystkim zapaść w branży FMCG, „efekt Euro” oraz nieznaczne spowolnienie gospodarcze w sektorze finanse.
0 1 0 0 0 16.08.2012Nowi klienci i poszerzone kompetencje agencji TFCW ostatnim miesiącu agencja Task Force Consulting podpisała kontrakt ze spółką Galec, reprezentującą na polskim rynku sieć E.Leclerc, a także z Wydawnictwem Naukowym PWN. Agencja wzmacnia obecnie swoje działy zajmujące się projektami CSR, e-PR oraz consultingiem.
0 1 0 0 0 14.08.2012Olimpijski wyścig po fanów wygrał Usain Bolt (infografika)Usain Bolt podczas igrzysk olimpijskich w Londynie, oprócz trzech złotych medali w sprincie i rekordu świata zdobył także prawie 900 tys. nowych fanów na Facebooku. Największe gwiazdy sportu dbają o swoich kibiców w serwisie społecznościowym. Spośród zawodników walczących w stolicy Wielkiej Brytanii najliczniejszą grupę sympatyków miał Kobe Bryant – 13,7 mln. Analiza wyścigu po fanów w trakcie igrzysk Londyn 2012 według danych z aplikacji catNapoleon.com.
0 1 0 0 0 14.08.2012Igrzyska promują Wielką Brytanię na arenie międzynarodowej35 milionów funtów na promocję, 8600 nieakredytowanych dziennikarzy zarejestrowanych w London Media Centre, ponad 5 milionów użytkowników na Facebooku i Weibo, 200 briefingów prasowych zorganizowanych podczas igrzysk, z udziałem takich gości jak Jamie Oliver, Lennox Lewis czy Boris Becker, ponad 500 dziennikarzy uczestniczących w wyjazdach prasowych do Anglii, Szkocji, Walii i Irlandii Północnej. Narodowa organizacja turystyczna VisitBritain opublikowała wstępne podsumowanie działań promocyjnych w czasie igrzysk olimpijskich w Londynie.
1 1 0 0 0 14.08.2012Plus znowu założył się o jakość swojego mobilnego Internetu (wideo)Taniec w różowej spódniczce, a teraz depilacja torsu – to czynności, które muszą wykonać bohaterowie dotychczasowych spotów z serii „Założysz się?”. Nie dowierzają ofertom mobilnego Internetu Plusa.
2 1 0 0 0 14.08.2012Plusowy menedżer ds. dbania znów w akcji (wideo)17 sierpnia zaczyna się najnowsza kampania Plusa na Kartę i Plusa Mix. Znów pojawia się w niej tajemnicza postać mężczyzny dbającego o użytkowników ofert pre-paid, czyli menedżera ds. dbania.
2 1 0 0 0 14.08.2012„Dzieci mają rację” – kampania Ministerstwa Środowiska na temat właściwego postępowania z odpadami (wideo)Od 13 sierpnia do połowy października potrwa ogólnopolska kampania Ministerstwa Środowiska, promująca właściwe postępowanie z odpadami w gospodarstwach domowych.
0 1 0 0 0 14.08.2012Momentum Worldwide przejęło ChaseDesignAgencja marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide przejęła firmę ChaseDesign, od 54 lat świadczącą usługi z zakresu design consulting dla podmiotów z listy Fortune 100.