0 1 0 0 0 1.08.2012IABC Poland zadba o public relationsMiędzynarodowe Stowarzyszenie Ekspertów ds. Komunikacji w Biznesie Polska wybrało agencję MagnifiCo do prowadzenia działań wizerunkowych z zakresu PR.
1 1 0 0 0 1.08.2012Jubileuszowa kampania marki Apap (wideo)Dokładnie 20 lat temu na półki apteczne trafiły pierwsze tabletki Apapu. Z okazji jubileuszu 1 sierpnia rozpoczęła się specjalna kampania reklamowa marki Apap, jednego z kluczowych leków należących do USP Zdrowie.
2 1 0 0 1 1.08.2012Kolejna odsłona kampanii społecznej „Klub Pancernika klika w fotelikach” (wideo)W sierpniu rozpoczyna się kolejna odsłona kampanii społecznej „Klub Pancernika klika w fotelikach”. Akcja ma uświadamiać odbiorcom konieczność przewożenia dzieci w fotelikach z zapiętymi pasami, niezależnie od długości trasy. W tegorocznej odsłonie kampanii przygotowane zostały dwie linie komunikacyjne – jedna skierowana do rodziców, druga do dzieci.
1 1 0 0 0 31.07.2012Wprowadzenie No-Spy Comfort wsparte kampanią reklamową (wideo)Wprowadzenie nowego wariantu produktu – No-Spa Comfort, przeznaczonego dla młodszej użytkowniczki – zostało wsparte kampanią reklamową. Oprócz działań promocyjnych w Internecie prowadzona jest też silna kampania telewizyjna. W lipcu w telewizji pojawiła się reklama No-Spy z informacją o dużym opakowaniu leku.
0 1 0 0 0 31.07.2012Over Zoo z agencją public relationsPolski producent naturalnych preparatów dla zwierząt domowych Over Zoo rozpoczął współpracę z agencją Telma Group Communications.
0 1 0 0 0 31.07.2012Merrell Polska z agencją interaktywnąMarka Merrell, oferująca buty przeznaczone do aktywnego wypoczynku, nawiązała współpracę z agencją interaktywną Biuro Podróży Reklamy. Agencja zajmie się obsługą marki w zakresie jej obecności na Facebooku.
0 1 0 0 0 31.07.2012Płock i firma KDK z agencją doradztwa komunikacyjnegoFirma KDK i miasto Płock nawiązały współpracę z agencją Consulting & More w ramach realizacji dwóch projektów, promujących przedsiębiorczość i innowacyjność miasta.
0 1 0 0 0 31.07.2012Ministerstwo Gospodarki rozstrzygnęło przetarg na promocję polskiej branży kosmetycznej za granicąAgencja SPC House of Media wygrała przetarg Ministerstwa Gospodarki i przez następne 3 lata będzie prowadzić promocję polskiej branży kosmetycznej za granicą. Na ten cel przeznaczono ponad 9 mln zł.
0 1 0 0 0 31.07.2012Społeczności.pl z nową ofertą mobilnąSieć reklamowa Społeczności.pl wprowadza do oferty formaty reklamowe w wersjach mobilnych oraz w aplikacjach wybranych serwisów sieci.
0 1 0 0 0 31.07.2012„Nie taki bloger straszny, jak go malują” – zasady skutecznej współpracy z blogerami (infografika)Infografika przygotowana przez agencję reklamową Hey You! prezentuje 10 kluczowych zasad współpracy firm z blogerami. Podstawą do sformułowania tych reguł były informacje pozyskane od wpływowych wideoblogerek oraz od fachowców w dziedzinie komunikacji w social media.