0 1 0 0 0 23.07.2012Stowarzyszenie Wiosna rozwija bazę danychSpółka iReward24 rozpoczęła współpracę ze – znanym z prowadzenia projektu Szlachetna Paczka – Stowarzyszeniem Wiosna. Zakres współpracy obejmuje wdrożenie automatycznych procesów integracji danych oraz rozwój bazy danych.
2 2 0 0 0 23.07.2012Play promuje wakacyjne obniżki wybranych smartfonów (wideo)Play przygotował kampanię, promującą wakacyjną obniżkę wybranych smartfonów. „Wakacyjny zjazd cenowy” w Play obejmuje m.in. Nokię 500 oraz smartfon Sony XperiaTM arc S.
0 1 0 0 0 23.07.2012Izba Zarządzających Funduszami i Aktywami z agencją public relationsAgencja Weber Shandwick poprowadzi biuro prasowe Izby Zarządzających Funduszami i Aktywami oraz zajmie się media relations organizacji.
0 2 0 0 0 23.07.2012„Wow!” – kampania promująca obniżki w sieci Subway„Wow!” – pod takim hasłem rozpoczęła się nowa kampania reklamowa sieci Subway, informująca o promocyjnej cenie sandwicza z szynką. Celem akcji jest przyciągnięcie nowych klientów oraz wzmocnienie wizerunku marki w Polsce. Kampania obejmie działania na outdoorze, w social media oraz wsparcie PR.
0 1 0 0 0 23.07.2012PZU ogłosi przetarg na agencje BTLPZU w najbliższych tygodniach planuje ogłoszenie przetargu na wyłonienie jednej lub kilku agencji BTL.
0 1 0 0 0 23.07.2012ProNatura z agencją public relationsAgencja Partner of Promotion zrealizuje 3-letnią kampanię edukacyjną dla Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura.
0 1 0 0 0 23.07.2012Potencjał reklamowy Euro 2012 nie został wykorzystany: raportEuro 2012 rozczarowało nie tylko ze względu na słaby wynik polskiej reprezentacji, ale również z powodu niskich wydatków reklamowych. Potencjału tego wydarzenia nie udało się wykorzystać nie tylko TVP. Takie wnioski przynosi raport specjalny domu mediowego Starlink, poświęcony rynkowi reklamy podczas piłkarskich mistrzostw Europy.
0 1 0 0 0 23.07.2012Głosowanie na najciekawszą animację promującą designZakończony został proces przyjmowania animacji na konkurs „wyANIMUJ design!” organizowany przez portal exspace.pl. Do 30 lipca internauci mogą oddawać swoje głosy na projekty. Ich głosy zdecydują, do których autorów animacji powędrują trzy tablety Intuos.
0 1 0 0 0 23.07.2012Juliette Binoche ponownie wystąpi w reklamach banku Credit AgricoleCredit Agricole zaprosił słynną aktorkę Juliette Binoche do udziału w drugiej odsłonie kampanii wizerunkowej. Zdobywczynię Oscara już w sierpniu zobaczymy w reklamach telewizyjnych banku. Bank nie zdradza na razie koncepcji kreatywnej kampanii, wiadomo jedynie, że spoty wyreżyserowała Małgorzata Szumowska.
0 1 0 0 1 23.07.2012Wprowadzenie na polski rynek usługi „Przycisk życia Sara” wsparte kampanią reklamowąNa polskim rynku wprowadzono usługę mobilną przeznaczoną dla osób potrzebujących nagłej pomocy: „Przycisk życia Sara”. Jest to ogólnopolski projekt firmy Care Center Sara, którego celem jest zwiększenie bezpieczeństwa osób starszych lub o złym stanie zdrowia. W zależności od indywidualnych ustawień potrzebujący może w krótkim czasie uzyskać pomoc pogotowia ratunkowego, policji, straży pożarnej, rodziny czy sąsiadów.