1 1 0 0 0 6.07.2012Krystyna Loska w kampanii Orange przeciwko nieuczciwym praktykom sprzedażowym (wideo)Od 3 lipca w TVP, TVN, Polsacie i TV Trwam nadawany jest spot z kampanii operatora Orange, skierowanej do klientów Telekomunikacji Polskiej. W filmie wystąpiła Krystyna Loska – prezenterka doskonale znana starszym pokoleniom telewidzów.
0 1 0 0 0 6.07.2012Największe nagranie Mazurka Dąbrowskiego trafiło do Muzeum Hymnu NarodowegoPlatynowa płyta z nagraniem Mazurka Dąbrowskiego zrealizowanym w ramach akcji Warki „Do hymnu!” powiększyła zbiory Muzeum Hymnu Narodowego w Będominie – oddziału Muzeum Narodowego w Gdańsku.
0 1 0 0 0 6.07.2012Casting na nową kobiecą twarz MartiniDo 9 lipca kandydatki na nową kobiecą twarz Martini mogą umieszczać na stronie konkursu filmowe odpowiedzi na pytanie: „Dlaczego to właśnie ja powinnam wygrać Royale Casting?”. Mogą wygrać m.in. stroje zaprojektowane przez Łukasza Jemioła i sesję zdjęciową.
1 1 0 0 0 6.07.2012Spot Tymbarku z Puchatkiem przed „Epoką lodowcową 4” (wideo)Od 6 lipca postacie z kartoników soków Tymbark: Kubuś Puchatek i jego przyjaciele pojawią się na ekranach kin Cinema City w całej Polsce. Spot kinowy Tymbarku dla dzieci można zobaczyć przed filmem „Epoka lodowcowa 4”.
0 1 0 0 2 5.07.2012Tesco wprowadza internetowy serwis zakupowy EzakupyFirma Tesco wprowadziła nową usługę – internetowy serwis Ezakupy, umożliwiający dokonywanie zakupów przez Internet, z dostawą do domu w wybranym przez klienta czasie.
0 1 0 0 0 5.07.2012Atmedia rozpoczyna sprzedaż sierpniowych kampaniiRozpoczyna się sprzedaż czasu reklamowego na sierpień w stacjach tematycznych z oferty Atmedia. Biuro prognozuje 16-procentowy udział pakietu Atmax w wakacje.
0 1 0 0 0 5.07.2012Nowe narzędzie GfK do oceniania efektów kampanii internetowejFirma badawcza GfK stworzyła globalne narzędzie umożliwiające otrzymanie oceny widoczności reklamy internetowej. DeliveryControl.dx obserwuje aktywność użytkownika, przewijanie przez niego danej strony internetowej, analizuje rozmieszczenie reklamy na stronie oraz rozdzielczość ekranu użytkownika.
0 1 0 0 0 5.07.2012New Media Ventures z agencją PRW połowie czerwca spółka New Media Ventures powierzyła agencji CommfortPR obsługę w zakresie działań PR-owych, promujących Freebee (smartfonową aplikację, dzięki której można zdobywać nagrody w programach lojalnościowych).
0 1 0 0 0 5.07.2012Fluke Corporation wybrała agencjeAgencje hyperCrew i Great Open House rozpoczęły współpracę z Fluke Corporation – firmą działającą w branży kompaktowych elektronicznych narzędzi diagnostycznych. Zadaniem agencji będzie kompleksowa obsługa marki Fluke na polskim rynku.
0 1 0 0 0 5.07.2012„People have the power” – konkurs na najbardziej energetyczny filmTrwa konkurs „People have the power”, organizowany przez Grupę Kapitałową PGE oraz serwis Millionyou.com. Do 16 lipca można zgłaszać filmy, które pokazują energię drzemiącą w ludziach. Finał konkursu odbędzie się podczas Festiwalu Filmu i Sztuki „Dwa Brzegi”.