0 1 0 0 0 4.07.2012Audience buying – nowa pozycja w ofercie ARBOnetworkOgólnotematyczna sieć reklamowa ARBOnetwork, wchodząca w skład Grupy ARBOinteractive, poszerza swoją ofertę o audience buying – możliwość emisji reklamy użytkownikom charakteryzującym się określonymi cechami socjodemograficznymi, niezależnie od witryny, na której przebywają.
0 1 0 0 0 4.07.2012„Turn Clients into your fans” – brytyjska kampania reklamowa InPostu opracowana przez polską agencjęAgencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na opracowanie pomysłu kreatywnego kampanii reklamowej i wykorzystanie go do stworzenia cyklu reklam w magazynach branżowych na rynku brytyjskim: „Postal Technology International” oraz „Mail & Express Review”.
1 1 0 0 0 4.07.2012Letnia kampania Cukru Królewskiego (wideo)W lipcu rozpoczęła się letnia kampania Cukru Królewskiego. Jej celem będzie promocja cukru drobnego w kartonie z zakrętką, który – ze względu na opakowanie – dobrze sprawdza się w plenerze. Działania reklamowe obejmą telewizję, prasę, Internet oraz outdoor.
0 1 0 0 0 4.07.2012Portal ModnaUlica.pl zadba o media relationsAgencja Link do Dialogu rozpoczęła współpracę z portalem modowym ModnaUlica.pl. W ramach umowy agencja zajmie się realizacją oraz komunikacją kampanii społeczno-edukacyjnej organizowanej przez serwis – „Bądź oryginalna! Nie kupuj podróbek”.
0 1 0 0 0 4.07.2012Teva wybrała agencję do promocji nowej marki lekówHill+Knowlton Strategies zajmie się komunikacją marki leków OTC, wprowadzanej na polski rynek przez Teva Polska. Kontrakt dotyczy marki Vicks, pod którą oferowane będą leki na objawy przeziębienia i grypy.
0 1 0 0 0 4.07.2012Restauracje Magdy Gessler z agencją social mediaAgencja Walk Social Media zajmie się kompleksową obsługą 14 restauracji Magdy Gessler w serwisie Facebook. Działania realizowane są na zlecenie Food Zone, operatora restauracji kategorii premium w Polsce. W ramach współpracy agencja realizuje działania komunikacyjne w sumie dla piętnastu fan pages.
0 1 0 0 0 4.07.2012Kampania Plusa w Gadu-GaduW sieci GG rozpoczęła się kampania reklamowa usługi Plus na Kartę, połączonej z Plus Miksem, prowadzonej pod hasłem „Nowe Taryfy”. Kampania rozpoczęła się 2 lipca i potrwa do 22 lipca.
1 1 0 0 0 4.07.2012Pełna orzeźwienia kampania reklamowa Lecha Shandy (wideo)Kompania Piwowarska rozpoczęła intensywne działania promocyjne marki Lech Shandy. Po obecności na Juwenaliach, premierowej emisji spotu reklamowego podczas największego piłkarskiego święta w Polsce, a także rozpoczęciu kampanii outdoorowej nadszedł czas na dalszy ciąg szeroko zakrojonej kampanii reklamowej. Obejmuje ona Lech Shandy Tour – cykl eventów nad polskim morzem oraz spot reklamowy, emitowany w największych stacjach telewizyjnych.
0 1 0 0 0 4.07.2012„Panorama” myli się najczęściej – raport „Cztery stacje”Flagowy serwis informacyjny TVP 2 zalicza najwięcej wpadek antenowych spośród wszystkich programów tego typu – podała agencja informacyjna Press-Service Monitoring Mediów w raporcie „Cztery stacje”, dotyczącym maja 2012 r.
0 1 0 0 0 4.07.2012Rozwój Grupy Kapitałowej 4fun MediaGrupa Kapitałowa 4fun Media rozwija swój zespół. W ramach nowo utworzonej struktury wyodrębnione zostały działy: innovation, marketing & PR, na czele którego stanął Mateusz Górecki, oraz programming & produkcja, którego dyrektorem została Agnieszka Mokras. Do spółki dołączyły również kolejne osoby.