0 1 0 0 0 3.07.2012Product placement w „Wiadomościach”?Podczas Euro 2012 w TVP nadawane były rozmowy z celebrytami o sporcie, prowadzone w studiu mieszczącym się na dachu fabryki Wedla. Telewizja nadała stamtąd także dwukrotnie „Wiadomości”.
0 3 0 0 0 3.07.2012Robert Lewandowski na gigantycznym muralu GilletteW Warszawie w pobliżu Politechniki powstał gigantyczny mural z wizerunkiem piłkarza, Roberta Lewandowskiego. Dzieło zostało stworzone przez Gillette.
0 2 0 0 0 3.07.2012Coraz więcej optymistów wśród PolakówSpadek nastrojów konsumenckich Polaków, obserwowany od końca 2011 roku, został w czerwcu przełamany. Według najnowszego badania Ipsos, już drugi miesiąc z kolei obserwujemy wzrost wskaźnika optymizmu konsumentów (WOK). W stosunku do poprzedniego miesiąca wskaźnik ten wzrósł w czerwcu aż o 8,5 pkt, osiągając poziom 87,5 pkt.
0 3 0 0 0 3.07.2012Raport: Wakacje „Do It Yourself” oczami polskich turystówUlubionym wakacyjnym kierunkiem polskiego turysty jest Chorwacja, rozwój tanich linii lotniczych niespecjalnie zachęcił nas do organizacji wakacji we własnym zakresie. Ponad 60 proc. ankietowanych deklaruje, że na wakacyjne wyjazdy wydaje 1000–2000 zł na członka rodziny. Takie preferencje Polaków co do organizowania wakacji we własnym zakresie wyłaniają się z raportu przygotowanego na zlecenie serwisu WakacyjnyWynajem.pl.
2 1 0 0 0 3.07.2012Kampania społeczna „Cukrzyca to podstępna żmija” (wideo)Na zlecenie Ministerstwa Zdrowia wyprodukowano dwa spoty reklamowe, mające uświadamiać odbiorców o zagrożeniu cukrzycą i problemach, jakie ta choroba powoduje.
0 1 0 0 0 3.07.2012Poczta Polska reklamuje możliwość szybkiego przelewu pieniędzyPoczta Polska promuje jedną ze swoich nowych usług – Ekspres Pieniężny, który umożliwia szybkie przesłanie pieniędzy do dowolnej placówki poczty w kraju. Koszt przelewu w najszybszej wersji to 14 złotych + 1% od przekazanej kwoty. Wprowadzenie usługi wsparte jest kampanią reklamową.
0 4 0 0 0 3.07.2012Euro 2012 – mecze Polaków zjednoczyły nas przed telewizoramiMecze rozgrywane w ramach Euro 2012 – znacznie chętniej niż inne programy – oglądaliśmy w gronie rodziny lub znajomych. Sportowe zmagania polskiej reprezentacji szczególnie jednoczyły nas przed telewizorami. Takie są wnioski z analizy przeprowadzonej przez dom mediowy PanMedia Western.
1 1 0 0 0 3.07.2012Euro 2012 w social mediaBadanie obecności tematyki Euro 2012 w mediach społecznościowych zrealizowane zostało przez agencję Brand24.
1 6 0 0 0 3.07.2012Wartość ekspozycji reklam sponsorów w trakcie ćwierćfinałów Euro 2012 mniejsza niż podczas meczów z udziałem PolakówBadanie Brand Signals, stworzone przez Nielsen Audience Measurement, objęło 4 mecze ćwierćfinałowe, które odbyły się na stadionach w Warszawie, Gdańsku, Doniecku i Kijowie.
1 1 0 0 0 3.07.2012Orzeźwiająca kampania reklamowa piwa Radler Warka (wideo)2 lipca Grupa Żywiec rozpoczęła kampanię reklamową nowego piwa Radler Warka. Kampania będzie prowadzona w telewizji i mediach cyfrowych.